חדשות הארץמבזקיםמשפטי/פלילי

כתב אישום נגד בעל משרד חקירות בגין קבלת דבר במרמה

פרקליטות מחוז מרכז הגישה הבוקר לבית המשפט השלום בכפר סבא כתב אישום נגד רועי מרידור (42), בעל משרד חקירות, בגין קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, התחזות, התחזות כעובד ציבור ופגיעה בפרטיות.

לפי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד יניב בן-הרוש, הנאשם הינו בעל משרד החקירות "מרידור חקירות". במסגרת עבודתו, פנו אל הנאשם אנשים פרטיים וחוקרים פרטיים על מנת לקבל מידע אודות אחרים בתמורה לתשלום כספי. הנאשם נאשם ב- 33 אישומים שונים בכתב האישום, לפיהם פנה אל נציגי גופים שונים, ביניהם בנקים, גופים פנסיונים, חברות ביטוח, חברות תקשורת וכו', תוך שהוא מתחזה לאנשים אחרים, על מנת להוציא במרמה פרטים אישיים וסודיים אודותיהם. לא אחת הציג את עצמו הנאשם בכזב כעובד ציבור על מנת להוציא את המסמכים במרמה. הנאשם אף התקין מכשיר מעקב על רכבו של אחד מהמתלוננים.

בבקשת המעצר ציין עו"ד בן-הרוש כי "מעשיו של המשיב מלמדים על מסוכנות, הן בשל התכנון המקדים, הן בשל התחכום, הן בשל ריבוי המעשים והן בשל הפגיעה העזה בפרטיות המתלוננים הרבים והכל בעד בצע כסף. מעשיו של המשיב. בוצעו בתחכום רב, תוך תכנון מקדים, והתחזות לאחרים באופן שיטתי, אף מעלים חשש ממשי לשיבוש הליכים במידה והמשיב ישוחרר."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
תמונת ארכיון

Back to top button