צרכנות

שקוף זה מתוחכם – מחיצות זכוכית

בתקופה המודרנית שבה עיצוב פנים של הבית והמשרד משתלב עם אלמנטים טכנולוגייים תוך התיחסות לסטנדרטים של סביבה ירוקה וחסכונית, תופסות מחיצות מזכוכית מקום חשוב במגוון סגנונות של עיצוב פנים. המחיצות השקופות מספקות עיצוב אולטרה מודרני לחללי פנים של בתים בבנייה ירוקה ומייצרות מחדש חללי מבנים ומשרדים והבנויים בסגנון ארכיטקטוני ישן. הן נוחות להתקנה מכיוון שאינן מובנות ארכיטקטונית אלא תוספת חיצונית לחלל. אין צורך בעבודות שיפוצים נרחבות וכך תוך זמן קצר יחסית אפשר להתקין מחיצת זכוכית במשרד, בלובי ובבית.

יתרונות דקורטיביים יחודיים

מחיצות זכוכית רצפה תקרה איכותיות מיוצרות מזכוכית צלולה במיוחד שמעניקה להן שקיפות מקסימלית. באמצעותן אפשר לחולל באופן פשוט למדי שינויים משמעותיים במבנים שעוצבו מחדש. התכונות הדקורטיביות של מחיצות זכוכית בעיצוב הפנים מתעצמות בשל הצלילות שלהן שמגדילה את טווח הראייה ומרחיבה ויזואלית את החלל. בשל שקיפותן הן אינן חוסמות תאורה מלאכותית וקרני שמש ובכך מעניקות לחלל הפנים תאורה מקסימלית. תכונה דקורטיבית נוספות היא העובי (או דקיקות) המשטח. זכוכית איכותית ודקורטיבית היא בעובי של כשמונה מילימטר, בשל דקיקות היא אינה תופסת מקום רב בחלל הפנים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מחיצות זכוכית שמעצימות את עיצוב הפנים

מחיצות זכוכית משמשות מעצבי פנים לעיצוב מחדש וליצירת שינויים של בחללי פנים. הן אינן מחייבות שינויים במבנה וקל יחסית להתקין או להסיר אותן לצורך תכנון פנים חדש. המחיצות מעניקות שקיפות לחללים סגורים ומרחיבות חזותית את החלל המחולק ולחללים פתוחים כשהן מעצימות את תחושת המרחב ומאפשרות לתאורה לחדור לחלל.

מחיצות זכוכית עם מערכות חכמות

מחיצות שקופות לעיצוב פנים משתלבות להפליא עם תכונות מתקדמות כגון בידוד אקוסטי, בחירה בדרגות שקיפות ועוד. יכולתן של מחיצות תקרה רצפה אקוסטיות ותרמיות למנוע רעש ולשמור על טמפרטורה רצויה בחלל הפנים מתאפשרת בשל אופן ההתקנה של המחיצות שכולל בין השאר את אטימת ההיקף שלהן באופן שמאפשר לבודד את חלל הפנים. כמו כן אפשר לשלב במחיצה השקופה אלמנטים מתקדמים, הן באמצעות שכבת זכוכית כפולה והן באמצעות ציפוי מיוחד על פני הזכוכית. טכניקות אלו הופכות את מחיצת הזכוכית השקופה לצג דיגיטלי ולאביזר אלקטרוני מתוחכם.

מחיצות שהן לא כמו כולן

השקיפות של מחיצות הזכוכית מעניקה יתרונות עיצוב שלא קיימים באף מוצר אחר. הן חוסכות את הצורך בהתקנה קבועה של קירות. הן מודולריות ובשונה מקירות קבועים אפשר להתקין ולהסיר אותן ללא צורך בביצוע שינויים ארכיטקטוניים. בשונה ממחיצות גבס או בטון הן אינן מפרידות לחלוטין את חלקי החלל ואינן חוסמות את טווח הראייה ואת מעבר האור. יחסית למחיצות מחומרי גלם אחרים מחיצות הזכוכית דקות מאוד, ומאפשרות לנצל טוב יותר את החלל.

שקיפות בעיצוב הפנים

בעיצוב המודרני שבו מושם דגש על חיסכון ועל ניצול נכון של השטח מחיצות הזכוכית הן מהאלמנטים החשובים בתכנון חללי פנים. בנוסף לעיצוב הדקורטיבי של חלל הפנים מאפשרת השקיפות שלהן ליצור חללים מוארים תוך חיסכון בתאורה, הן אינן תופסות מקום רב בשטח הפנים ומשתלבות פונקציונלית במערכות חכמות. תכונות אלו מתאפשרות ללא ויתור על בטיחותן. בהתאם לתקנים מיוצרות המחיצות מזכוכית שמחוזקת בתהליך הייצור ואפשר להתקינן בשכבות כפולות שמחזקות אותן עוד יותר.

Back to top button