חדשות הארץמבזקיםמשפטי/פלילי

תושב אופקים יוסגר לארה"ב בגין ביצוע עבירות מין

המחלקה לעניינים בינלאומיים בפרקליטות המדינה הגישה לבית המשפט המחוזי בירושלים עתירה להכריז על תושב אופקים, בן 52, כבר-הסגרה לארה"ב, על מנת להעמידו לדין בגין עבירת אינוס. שלשום הוא נעצר לצורך הסגרתו ובית המשפט האריך היום את מעצרו עד להחלטה אחרת.

בינואר 2017 ביקשה ממשלת ארה"ב את הסגרתו של החשוד, המבוקש במדינת פנסילבניה על מנת להעמידו לדין בגין עבירת אינוס. מבקשת ההסגרה וחומר הראיות המצורף אליה עולה כי החשוד החזיק בבעלותו חנות למכירת בגדים בעיר דורמונט במדינת פנסילבניה, ארה"ב. ביום 6 בספטמבר 2004 הגיעו לחנות המתלוננת (בת 15) וחברתה. החשוד אשר היה מוכר למתלוננת היטב מביקוריה התכופים בחנות, החמיא לה על השיזוף שלה, וזו השיבה כי לדעתה היא חיוורת. הוא הציע לשתיהן לסור אל חדרי שיזוף סמוכים לחנות, והשתיים נעתרו. בהגיעם למקום הכניס החשוד את חברתה של המתלוננת לחדר השיזוף הראשון. כשניסתה המתלוננת להיכנס לחדר השיזוף הקרוב הנחה אותה להיכנס לחדר שיזוף מרוחק יותר. המתלוננת התפשטה, ואז נכנס החשוד לחדר השיזוף בו הייתה המתלוננת ואמר לה כי היא צריכה למרוח עוד קרם שיזוף על גופה. הוא מרח קרם שיזוף על רגלי המתלוננת ואז העביר את ידיו לכיוון בטנה וביצע בה עבירת אינוס. כאשר ניסתה המתלוננת להתרחק ממנו הוא אחז אותה בבטנה. בתום המעשה הורה לה שלא לספר על כך לאיש.

עוד עולה מבקשת ההסגרה, כי ביום האירוע דיווחה אמה של חברתה של המתלוננת למשטרה על המעשה. למחרת נעצר החשוד ושוחרר בערבות, אולם בהמשך הוא לא הופיע לדיונים שנקבעו בעניינו. ומשלא אותר, הועבר הטיפול בתיק לבולשת הפדרלית (FBI).

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
תמונת ארכיון

Back to top button