צרכנות

מחפשים אופציות לחגיגה – חדר בריחה יכול להיות פתרון מושלם עבורכם

אם אתם מתכננים חגיגה מכל סוג ,חשוב לחשוב על דרכים לחגוג במקוריות. אחת הדרכים לחגוג בצורה מקורית, היא באמצעות אסקייפ רום. אבל מהי הפעילות הזאת ולאיזה חגיגות היא מתאימה? כל הפרטים בהמשך.

לפני שנסביר מהו חדר בריחה חשוב לדעת כי חדרי בריחה הינם כאלה שמתאימים גם לחגיגות אבל גם לימי כיף ולבילויים זוגיים ומשפחתיים. אז מהו חדר בריחה?

חדר בריחה היא אטרקציה שמתאימה לכל הגילים, כאשר הרעיון המרכזי של חדר כזה הוא משחק מותח שבו כמה משתתפים נכנסים לחדר שעל מנת להימלט ממנו עליהם לבצע משימות שונות, לפתור חידות, לדעת עובדות חשובות, לפענח רמזים ולעבוד ביחד כדי להימלט – כאשר על מנת לנצח ולהצליח קצובות למשתתפים 60 דקות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

חדרי בריחה ישנם במגוון קונספטים כמו למשל חדר בריחה שוטרים וגנבים, חדר בריחה פיראטים, חדרי בריחה במצולות, חדרי בריחה בסגנון שר הטבעות, פאודה, מרגלים, חדרים בסגנון תנכ"י ועוד.

בשל הריבוי בסוגים החדרים ניתן לבחור כיום שלל חדרי בריחה שבהם ניתן לבלות שעה מצחיקה, מהנה ומיוחדת עם כלל האנשים שאתם אוהבים.

אז לאילו חגיגות מתאימים אסקייפ רום?

חדר בריחה היא חוויה שמתאימה לשלל חגיגות ביניהן:

לימי הולדת – פעילות מסוג זה מתאימה במיוחד לימי הולדת כאשר באמצעות חדר בריחה ניתן לשעשע קבוצות של חברים, ילדים וחוגגים גדולים וקטנים.

לבילוי משפחתי – באמצעות חדר בריחה ניתן ליהנות מבילוי משפחתי מושלם! חדרי בריחה נועדו לאפשר חוויה כיפית ומרגשת שתיזכר לשנים ארוכות.

לימי גיבוש – אם אתם רוצים לגבש צוות עובדים אחת האופציות שעומדות לרשותכם הוא גיבוש באמצעות בילוי כיפי בחדר בריחה.

לבילוי זוגי – אם נמאס לכם מבילוי בסרט ובמסעדה: באמצעות חדר בריחה ניתן ליהנות מבילוי זוגי מושלם!

היכן ישנם חדרי בריחה בארץ?

כיום בארץ ובעולם מפוזרים שלל חדרי בריחה בסגנונות שונים. החדרים שהחלו את דרכם לארצות הברית. פזורים בכל רחבי אירופה וניתן למצוא כאלה בכל מדינה מערבית.

גם בארץ פזורים חדרי בריחה בכל מקום וניתן לבלות כמה שעות בחדרי בריחה שונים החל מ: חדר בריחה בראשון לציון עד לחדר בריחה באילת!

אז אם אתם מעוניינים בחוויה נפלאה – זה הזמן למצוא חדר בריחה המתאים ביותר לכם, לסגנון שלכם ולאזור שבו אתם גרים.

 

 

Back to top button