צרכנות

איך אפשר לשקם שיניים?

השיניים שלנו והחיוך שלנו הם מהדברים שרואים במבט ראשון, ולכן הן הופכים לכה חשובים. חיוך יפה ופה אסתטי יכולים לשנות את כל מראה הפנים – בזמן ששיניים שאינן תקינות עלולות לשנות את מראה הפנים לרעה.

בשל כך וגם בשל סיבות בריאותיות ורצון לשפר את איכות חיים, מחליטים רבים מהאנשים לבצע שיקום שייניים וזאת גם על מנת שהם יוכלו להראות טוב יותר, ליהנות מאסתטיקה טובה, וחשוב מכל  – על מנת להיות מסוגלים לאכול ולשתות בצורה תקינה וללא כאבים.

אז כיצד אפשר לשקם שיניים?

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בשל הטכנולוגיה המתקדמת שיטות מחקר וחומרים שהשתנו והפכו ליעילים יותר בשנים האחרונות ניתן ליהנות משיטות מתקדמות לשיקום שיניים. בין שיטות השיקום:

התקנת שתלים דנטאליים – התקנת שתלים דנטאליים הפכה לפעולה מבוקשת בקרב מטופלי שיניים וזאת בשל היכולת לקבל במהלך הטיפול שיניים חדשות בתוך הפה שנראות ממש טבעיות והן מחזיקות מעמד לאורך כל תקופת החיים.

שתלים דנטאליים מותקנים בתוך החניכיים בטכנולוגיה ייחודית של הברגת שיניים באמצעות שורשים העשויים פלדת אל חלד, ובכך התאמת השיניים לפה. בעבר השתלות שיניים היו תהליך שנחשב ארוך ומורכב, אך כיום הקדמה הפכה את התהליך לכזה שניתן לסיים תוך טיפול אחד או שניים.

כתרים – כתרים הם ציפויי חרסינה שנועדו לכסות שיניים. הכתר עוטף את השיניים מכל הצדדים וזאת על מנת להגן עליה ולמנוע את השבירה או את ההתפוררות של השן. כתרים הינם מומלצים במקרים שונים של שיניים פגומות, חלשות או שבורות.

כיום באמצעות כתרי חרסינה ניתן ליהנות משתלים שנראים ממש כמו שיניים אמתיות והן כאלה שמחזיקים מעמד לתקופה ארוכה…

ציפוי שינייםציפוי שיניים נועד לאנשים שרוצים להקנות לשיניים שלהם מראה אסתטי, בוהק ולבן. ציפוי שיניים מתבצע באמצעות חומרים מיוחדים אותם מתאים ומכין רופא השיניים בהתאם לציפיות המטופל ובהתאם לסוג השן. באמצעות הציפוי ששכבתו אינה עולה על מילימטר, ניתן ליהנות משיניים יפות ולבנות ממש כמו של שחקנים הוליוודיים.

שיקום הפה – תהליכים של שיקום הפה הם כאלה המערבים את כל הפעולות שמשקמות את הפה והופכות אותו לבריא יותר. תהליכים אלה יכולים להיות ניתוחים חניכיים, טיפולי שורש, ציפוי והשתלות של שיניים חסרות ועוד. כיום שיקום הפה גם הוא יכול להיעשות בתהליך קצר יחסית.

אז אם אתם מעוניינים בהתחלה של שיקום שיניים, ציפוי שיניים, שתלים ועוד – זה הזמן לבחור מרפאת שיניים טובה שתוכלו לבצע בה את כל הטיפולים.

Back to top button