צרכנות

מגשי אירוח במרכז

האירועים הקלאסיים אשר אנחנו חוגגים כוללים בדרך כלל שולחנות ערוכים. לכל אורח מכינים סט צלחות וסכו"ם והאוכל מוגש על ידי מלצרים כמנות אישיות או מרכזיות. אין ספק כי לשיטה המסורתית הזו יתרונות לצד חסרונות. בדיוק לכן נולדה האפשרות החדשה של מגשי אירוח.

למה מגשי אירוח?

בדרך כלל נערכים האירועים השונים שאנחנו מכירים ליד שולחנות ערוכים עם אוכל שמוגש לשולחן על ידי צוות מלצרים כאשר כל אחד מקבל את מנתו כמעט עד הצלחת. יש לזה יתרונות לצד חסרונות כמו בכל דבר. היתרונות ברורים – כל אורח נהנה מהגשה עד לצלחת או כמעט עד אליה כאשר כך ניתן לשלוט על כמות המנות אותם יש להכין לאירוע ביחס ישיר למספר המוזמנים. ההגשה הזו גם חוסכת את הבלגן שנוצר בהגשה האישית.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

החסרונות – ההגשה באופן הזה דורשת היערכות לוגיסטית מורכבת של עריכת השולחנות על ידי צוות מיוחד, הגשת המזון על ידי הצוות וכמובן גם הפינוי לאחר כל מנה. ישנו גם האוכל שהולך לאיבוד בגלל זה.

החסרונות הללו הולידו את הצורך במציאת פתרון חילופי שיחסוך בכוח אדם מצד אחד ומצד שני לא יותיר אורחים רעבים.

מגשי אירוח – הפתרון המושלם

האפשרות של מגשי אירוח עשויה לפתור על הצד הטוב ביותר את כל הקשיים הנוצרים בעקבות ההגשה המסורתית. כאשר אנחנו רוצים להגיש את האוכל בצורה של מגשים אנחנו צריכים להחליט מה אנחנו רוצים להגיש לאורחים שלנו.

אפשר לבחור כמעט בכל דבר. מנות בשריות או מנות חלביות, מגשי סושי או מגשי פרי. אפשר ללכת על לחמניות ממולאות או סנדוויצ'ים חינניים וכדומה. האוכל המוגש במגשי האירוח הם בדרך כלל מנות קטנות ואסתטיות כך שכל אחד יכול לבוא וליטול את המנה בגודל הרצוי ובכמות המתאימה לו. כך נמנע בזבוז של מנות ההולכות לאיבוד בעקבות הגשה לסועדים וגם נחסכת הטרחה שבהגשה האישית. מגשי האירוח נוחים ונעימים מאוד גם לאורחים שבוחרים בעצמם את המנה הרצויה להם וגם למארחים החוסכים כוח אדם ועלויות מיותרות הכרוכות בהגשה האישית.

מגשי אירוח – מתאים לבריתות, למסיבות, לימי הולדת, למסיבת שבע ברכות ובכלל לכל אירוע בכל סדר גודל.

לעוד המלצות אתם מוזמנים להיכנס לאתר של השפית פזית ספיר בעלת קייטרינג חלבי

Back to top button