בידורמבזקיםפוליטי / מדיני

מוזמנים לתחרות הסרטונים של משרד התיירות: הפרס הגדול – 10,000 ₪

משרד התיירות קורא לסטודנטים לקחת חלק בתחרות נושאת פרסים שמטרתה לעודד ולקדם התיירות לישראל – הפרס הגדול : 10,000 ₪. עשרת הסרטונים שיזכו לדירוג הגבוה ביותר יוקרנו ביריד התיירות הבינלאומי IMTM הקרוב

משרד התיירות מפרסם קול קורא המזמין סטודנטים הלומדים במוסדות מוכרים להשכלה גבוהה, לתרום מכישרונם ולהצטרף למאמצי השיווק וקידום התיירות לישראל בארץ ובחו"ל. שלושת הסרטונים שיצברו את הדירוג הגבוה ביותר על ידי הוועדה הבודקת יזכו בפרסים כספיים.

במסגרת פעולות לקידום ופיתוח התיירות לישראל, מכריז משרד התיירות על תחרות סרטוני סטודנטים שמטרתם לעודד את התיירות לישראל.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

סרטונים קצרים אלה מיועדים להפצה ברשתות החברתיות של משרד התיירות, הפונים לקהלים שונים בחו"ל וזוכים לחשיפה גדולה בכל העולם. על הסרטונים שיופקו במסגרת התחרות לעסוק בעולמות תוכן בהם עוסק המשרד דוגמת מורשת ונוף, רוחניות ודת, קולינריה, תרבות, וכן שלושת ה- S (sun ,sea, sand). המשתתפים בתחרות מקבלים הזדמנות לצבור ניסיון הפקתי ונדרשים למצות את כישרונם בהפקת סרטונים באורך של עד 30 שניות.

הועדה הבוחרת, תכריז על עשרה סרטונים כטובים ביותר, בהתאם למקוריות, חדשנות, יצירתיות, אסתטיקה ויופי, וכן פוטנציאל שיווקי. הסרטונים הזוכים יוקרנו ביריד התיירות הבינלאומי השנתי IMTM אשר צפוי להתקיים בגני התערוכה בתל אביב ב-6-7 בפברואר 2018. בשלב הסופי בתחרות, תכריז הוועדה הבודקת על שלושת הסרטונים בעלי הדירוג הגבוה ביותר, לפי הקריטריונים שפורטו, אשר יזכו את יוצריהם בפרסים כספיים: הסרטון אשר יגיע למקום השלישי יזכה את יוצריו ב-2,500 ₪, המקום השני ב-5,000 ₪ והזוכה הגדול במקום הראשון, בעל הדירוג הגבוה ביותר, יזכה בפרס על סך של 10,000 ₪.

הסטודנטים המעוניינים להשתתף בתחרות יגישו בקשת השתתפות באמצעות טופס מקוון בקישור: https://survey.gov.il/he/node/1713. בקשת השתתפות בצירוף הסרטונים הקצרים יוגשו עד תאריך 17.1.2018 בשעה 24:00. יובהר כי כל משתתף רשאי להגיש לתחרות עד שני סרטונים בלבד, כאשר אורך הסרטון לא יעלה על 30 שניות.

קישור לתקנון:

פרטים על היריד אשר ייערך כאמור בפברואר 2018 ניתן למצוא בקישור: http://www.imtm-telaviv.com.

IMTM 2018 – צילום: יחצ
IMTM 2018 – צילום: יחצ

Back to top button