צרכנות

לנהל תיק השקעות מבלי לצאת מהבית

הקדמה הטכנולוגית שיפרה באופן משמעותי את רמת חיינו. היום אנו יכולים לעשות מגוון רחב של פעולות מבלי לצאת מהבית כלל, פעולות שאבות אבותינו לא יכלו לחלום עליהן. יורד גשם בחוץ? אין צורך לצאת לקניות לקראת שבת, אפשר להזמין את כל המצרכים מאתר האינטרנט. את צריכה להיות בבית כדי להשגיח על הילדים? אין זה אומר שאת לא יכולה לעבוד. היום קיימות מגוון רחב של משרות מהבית. הדבר נכון גם לגבי נושא ניהול תיק השקעות דיגיטלי, שכשמו כן הוא ניתן לפתוח אותו במהירות מהבית.

מהו ניהול תיק השקעות

לפני שנבין איך עובד ניהול תיק השקעות דיגיטלי, חשוב להבין תחילה מהו ניהול תיק השקעות באופן כללי. ניהול זה מיועד לאנשים מבוססים שיש להם כסף פנוי בחשבון. כדי להפיק מהכסף הזה את המרב, מניחים האנשים את הכסף הזה לצורך השקעות שונות ומגוונות: השקעות בניירות ערך, בנכסים וכדומה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כל היתרונות שבניהול תיק השקעות דיגיטלי

אם החלטתם לנהל את תיק ההשקעות באופן דיגיטלי, תוכלו ליהנות ממגוון רחב של יתרונות:

  • הסכום המינימלי שעמו אפשר להתחיל את ההשקעה הינו 50 אלף שקלים, בעוד הסכום ההתחלתי בניהול תיק השעות סטנדרטי הוא 250 אלף שקלים.
  • במסגרת ניהול תיק השקעות דיגיטלי ניתן להתעדכן בכל עת לגבי מצב החשבון, בעוד במקרה של ניהול תיק ההשקעות בשיטה הרגילה יש צורך לעמוד בקשר עם נציג החברה.
  • הניהול הדיגיטלי מיועד לאנשים עסוקים שמעוניינים לחסוך בזמן. ואם יש לכם הרבה כסף להשקעה, סביר להניח שזה המצב. בעת פתיחת החשבון אין צורך להגיע פיזית לנציג. הכול נעשה באמצעות רשת האינטרנט. כמו כן, מכיוון שאין צורך להגיע פיזית למשרד, דמי הניהול נמוכים באופן משמעותי.
  • את תיק ההשקעות מנהלים אנשים מקצועיים הפועלים בתחום במשך שנים רבות.
  • חברה מקצועית אשר מציעה שירותי ניהול דיגיטליים דואגת לאבטחה גבוהה, שכן היא מודעת לסיכונים הקיימים ברשת. האקרים מנסים לגנוב מידע אישי ורגיש בכל עת, בייחוד כאשר מדובר בכסף. משום כך, החברה מקפידה לעמוד בתקני האבטחה הגבוהים ביותר.
  • בדומה לתיק ההשקעות הרגיל, גם בניהול תיק השקעות דיגיטלי ניתן לקבוע את רמת הסיכון בהתאם למאפייני הלקוח. מאפיינים אלה נקבעים בהתאם לשאלון מיוחד שמועבר ללקוח לפני תחילת התהליך.
  • ניהול דיגיטלי מאפשר לכם למשוך את הכסף בכל עת ולקבל אותו במהירות.

בוחרים את החברה שעושה את ההבדל

ניהול תיק השקעות דיגיטלי, בדומה לניהול תיק ההשקעות הסטנדרטי, צריך להתבצע על ידי חברה אמינה, מנוסה ומקצועית. משום כך, אם החלטתם להשקיע בניירות ערך או בכל דבר אחר, חשוב לבחור חברה מיומנת שתשמור על הכסף שלכם ותאפשר לכם להפיק רווחים. משום כך, כאשר אתם מחפשים חברה מקצועית, השמים הם הגבול. ניתן לפנות לאתרי אינטרנט, להתייעץ עם בני משפחה וחברים קרובים או לפנות אל הרשתות החברתיות.

Back to top button