טכנולוגיהמבזקים

האפליקציה שמשתמשת בבינה מלאכותית כדי ללמד אנגלית, חשבון ומדע

אפליקציה חדשה משתמשת בבינה מלאכותית כדי ללמד ילדים אנגלית, חשבון, מדע ועובדות החיים. הפיתוח הוא של סטארטאפ חדש A+ Kids , המעביר את החומר הלימודי דרך משחקים וקטעי וידיאו חינוכים מהתוכנות המובילות בעולם. כך שבזמן שהילדים משחקים וצופים הם סופגים מידע רלוונטי בתהליך של למידה באמצעות משחק.

האלגוריתם שפותח בוחן את הילדים בשורה של מדדים ומוודא שהם פיתחו הבנה של הנושא. הבחינה אינה מתמקדת רק בשאלה אם ענו נכון באופן נקודתי, אלא בודקת אם קיימת הבנה של הילדים על ידי הצגת אותן השאלות במשחקים שונים. אם האלגוריתם מזהה שילד נכשל, הוא מציג לו שוב את המידע בדרכים שונות ומגוונות עד להשגת הבנה. המערכת מדווחת להורים על הישגי ילדיהם בתחומים השונים, וההורה יכול להנחות את המערכת אם לתת העדפה לנושאי לימוד שונים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הפלטפורמה פותחה על ידי היזמית גליה חלאוי, ממייסדי ערוץ הופ וערוץ לולי, שהביאה לארץ את סמי הכבאי, דורה ורשמה הצלחות נוספות עם תכנים שילדים אוהבים. "שימוש בטכנולוגיה הלומדת את המשתמש מאפשרת להתאים את תהליך הלימוד באופן אישי ליכולות הילד. זאת בשונה מתכני לימוד כוללניים המאטים ילדים שיכולים להתקדם או מפספסים ילדים מתקשים", אומרת חלאוי. "היקף השימוש של הילדים במסך המובייל מהווה במקרים רבים נושא למחלוקת בין הורים וילדים בחלק מהבתים, . התוכן החינוכי בשילוב האלגוריתם האישי מהווה פתרון לשני הצדדים תוך שימוש במסך האהוב על הילדים כדי לתרום להתפתחותם."

האפליקציה A+ Kids מיועדת לילדים בגילאי 4-8. על-פי מחקרים מדעיים, מדובר בגילאים בהם המוח של הילדים אינו מקובע על תבניות של שפת האם ומומלץ להיחשף במהלכן לשפות נוספות לצורך פיתוח יכולות לרכוש שפות. בגילאים מאוחרים יותר, האופן בו המוח קולט נושאים חדשים מבוסס על תבניות מוכרות וכך קיים קושי רב יותר בלימוד שפות נוספות.. הלמידה דרך האפליקציה מבוססת על מחקרים שבדקו את תהליך הלמידה אצל ילדים והיא מותאמת לתוכנית הלימודים.

ניתן להוריד את האפליקציה בחיפוש "לגדול חכם" בחנויות האפליקציות, או בקישור: www.apluskids.tv

 

Back to top button