צרכנות

איתור נזילות ותיקון נזילות – כיצד מבצעים

נזילות יכולות להגיע מכל מקום, כאשר נזילות יכולות לקרות בשל גורמים רבים, בין אם מדובר באיטום לא תקין, דליפה מחלונות, דליפה בשל כניסה של גשמים וסופות למבנים. נזילות יכולות להוביל למצבים של עובש, רטיבות ומבנה שאינו ראוי ואף מסכן את האנשים ובעלי חיים המתגוררים בבית.

כיצד מזהים נזילה?

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

נזילה נעשית באמצאות איתור נזילות, כאשר את הנזילה אפשר לאתר באמצעות מראה של קילופי צבע, רטיבות, התפוררות טיח ועוד. נזילות אפשר לזהות גם באמצעות אנשי מקצוע המומחים בגילוי ואיתור נזילות בצורה טובה ולאחר מכן תיקון הנזילה.

פעמים רבות נזילה מאתרים באמצעות מכשירים ייחודים לאיתור נזילות אשר בו משתמשות חברות המתמחות בתחום. החברות יאפשרו איטום נכון יותר של הקירות ומניעה של חזרה של הנזילה למבנה.

אז כיצד מתבצע טיפול בנזילה שקורית מתוצאה של גשם על קירות?

גירוד הקירות – השלב הראשון כאשר מתבצע איתור נזילות בקירות, הוא גירוד של הקיר באמצעות מברשות ברזל ושפכטל. לאחר מכן מתבצעת הורדה של שאריות צבע וחתיכות קיר רופפות, ואף הורדה של אבנים קטנות מהקיר. לאחר ההורדה של האבנים מתבצע איטום של הקירות בצורה מקצועית.

איטום הקיר – איטום הקיר נעשה על ידי תיקון סדקים עם חומרים מיוחדים. האיטום מתבצע באמצעות אנשי במקצוע שישתמשו בחומרים שמעניקים הגנה ומניעה של חדירת מים. האיטום מתבצע בשתי שכבות, תוך מריחת שכבה אחידה באמצעות מברשת או רולר לאיטום קירות.

איטום חלונות – נזילות רבות קורות בדרך כלל בשל חלונות שנוזלים. כאשר אוטמים חלונות יש לוודא כי החלונות אטומים וכי לא נכנסים מהם נוזלים. איטום חלונות וסדקים יכול לסייע מאד במניעת נזילות. בכך תוכלו   גם להיערך לחורף בצורה טובה יותר.

החלפת צינורות – החליפו צינורות שאינם תקינים. לעיתים רבות נזילות קורות בשל ברזים שמטפטפים. לכן חשוב לדאוג לכך שהברזים יהיו תקינים, חדשים וכאלה שאינם דולפים. את הברזים ניתן להחליף גם באופן עצמאי וזאת באמצעות התקנה לפי ההוראות להתקנת הברז.

אז אם אתם רוצים להימנע מנזילות – זה הזמן לפנות לאנשי המקצוע על מנת לתקן את הנזלות בדרך היעילה והטובה במיוחד. 

 

 

Back to top button