חדשות הארץמבזקיםצבא וביטחוןרצועת עזה

האם במערכת הביטחון חוששים מחמאס? לפרטים המלאים כנסו

האם מערכת הביטחון חוששת מהסלמה בעזה ובמילים אחרות פוחדת מחמאס? ככה זה נראה בפועל! אין מילים אחרות לתאר את הביזיון שנעשה פה! אתמול ירו מחבלים מעזה רקטות לעבר שטח ישראל והחמור הוא שהרקטות כוונו במיוחד לעבר טקס יום ההולדות לזכרו של חלל צה"ל, אורון שאול ז"ל. למזלנו יש כיפת ברזל שהצליחה ליירט 2 רקטות שהיו בדרכן למקום בו היה הטקס.

רקטה נוספת התפוצצה ליד מבנה וגרמה לנזק מבלי שהיו נפגעים.

נזק למבנה כתוצאה משיגור רקטה

למה במערכת הביטחון חוששים מהסלמה? ארגוני טרור בעזה עושים בית ספר למדינה שלמה. במקום שמערכת הביטחון תעמיד במקום את המחבלים, מאפשרים להם לשגר רקטות ובתגובה משמידים עמדה מסכנה של חמאס.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לאן הגענו? מאות אלפים צריכים להיכנס למרחבים המוגנים וארגוני הטרור בעזה חוגגים וצוחקים עלינו!

ליברמן הבטיח שלא ייתן יד לטרור נכון? איפה ליברמן? למה לא לחזור לחיסולים הממוקדים? גם במחיר של הסלמה צריך להעמיד את ארגוני הטרור במקום. לא ייתכן ולא יהיה דבר כזה בשום מקום בעולם שארגוני טרור ירו רקטות ומדינה תתקוף חולות.

נמאס ממדיניות ההבלגה הזאת. במדינת ישראל מגיבים בעוצמה רבה רק לאחר שיש פה נפגעים והרוגים.

והדבר הכי גרוע, חמאס הפיץ סרטון (יום הולדת 3 שנים בשבי לאורון שאול). בלי לב ובלי רחמים.

בחמאס ממשיכים להסית וממשיכים לקרוא לאנשים לצאת לגדר ולהתעמת עם כוחותינו. ארגון טרור שמצד אחד מנסה להרחיק את האש מאז ואומר שהוא לא מעוניין בהסלמה, אבל מצד שני מביא את האש לתוך הרצועה.

לסיכום, יש לנו צה"ל חזק מאוד ואנו מצפים ממערכת הביטחון להיכנס בכל הכוח בארגוני הטרור ברצועת עזה על מנת להביא את השקט הנדרש לתושבי מדינת ישראל.

הנזק שנגרם כתוצאה מהפצצה של הצבא על עמדת חמאס

Back to top button