צרכנות

כתיבת תוכן איכותי ליצירת לקוחות נאמנים

בעלי עסקים חשים על בשרם מידי יום את התחרות העצומה בשוק, ובעיקר ברחבי הרשת. לא משנה באיזה תחום מדובר או באילו מוצרים או שירותים אנו עוסקים, תמיד תהיה לנו תחרות. כאשר המטרה היא להעמיד עצמנו מעל כולם, אחד הפרמטרים הקריטיים שיכול להפוך לחלוטין את פני הדברים הוא תוכן האתר שלנו – כתיבת תוכן איכותית תקבע את כמות הלקוחות הפוטנציאליים, את העניין שהאתר יוצר ומעל לכל – את דירוגו של אתר האינטרנט במנועי החיפוש.

הבעיה הכי גדולה של בעלי עסקים, היא שלעיתים הם נוטים לוותר על עול ההוצאה הכספית לכותב תוכן שיבצע עבורם את מטלת הכתיבה. הם עושים זאת על ידי שימוש בצבעים חזקים מידי, כתב גדול ובולט, ושימוש מוגזם בסימני שאלה וסימני קריאה וכן שימוש לא נכון בסימני הפיסוק השונים. התוצאה המתקבלת היא הפוכה לחלוטין ממה שבעל העסק מנסה להעביר; רושם לא מקצועי, מעין זלזול במוצר או השירות שהעסק מנסה לשווק. אם לקוח פוטנציאלי יחוש רמה כלשהי של זלזול מצד בית העסק, יעדיף להמשיך הלאה בחיפושיו אחר אותו שירות או מוצר להם  הוא זקוק.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מדוע כתיבת תוכן היא כל כך חשובה להצלחתו של העסק?

אחד המרכיבים החשובים ביותר בכל בניית אתר אינטרנט, הוא כתיבה שיווקית מקצועית ואיכותית המעבירה מסר ללקוחות הפוטנציאליים ויותר מכך – מניעה אותם לפעולת יצירת קשר ואף רכישה. כמובן שלשם כך, המטרה היא להרחיב את קהל היעד שלנו על ידי כך שנצליח למקם את אתר האינטרנט שלנו במיקום גבוה יותר במנועי החיפוש, שהם הכלי הנפוץ ביותר עבור גולשים לחיפוש אחר מידע, והמוצרים או השירותים להם הם זקוקים ברגע נתון.

  • אמנות השכנוע – התכנים באתר האינטרנט חייבים להיות ענייניים. זכרו שקיימת נטייה לגולשים רבים לדפדף במהירות אם אין גורם ספציפי באתר שמצליח למשוך אותם באותו רגע. שימו עצמכם במקומו של הלקוח וחשבו מה היה גורם לכם לרכוש את המוצר? טקסט רהוט וענייני, הכתוב בשפה ברורה ומובנת ימשוך את הלקוח ויציג אתכם באור חיובי.
  • הסוד הוא במילים – כתיבה שיווקית לא נכונה תביא לאפקט הפוך לחלוטין ממה שאתם מנסים לייצר. המטרה היא לגרום ללקוח הפוטנציאלי להישאר כמה שיותר זמן באתר שלכם ולהתעניין במה שאתם מציעים. לא תאמינו – עם המילים הנכונות, ניתן אפילו לייצר צורך בקרב אלו שהגיעו בטעות לאתר שלכם!
  • ערך מוסף – כאשר המטרה היא למצוא חן בעיניי הלקוח וליצור רושם מקצועי, על תוכן האתר להעניק לגולשים ערך מוסף, כלומר להעשיר את הידע של הקורא ולספק לו את המענה האמין ביותר למה שחיפש. זכרו שככל שהתוכן שבאתר יהיה ממוקד, הגולשים יסתקרנו וייחשפו גם לתכנים אחרים המצויים באתר שלכם – משך השהות של גולשים באתר שלכם ישפיע ישירות על הדירוג שלכם במנוע החיפוש, כלומר יועיל לאסטרטגיית הקידום של האתר ובית העסק שלכם!

רגע, אז איך בעצם כותב התוכן יודע על מה לכתוב?

בבואו לבצע משימת כתיבת תוכן לאינטרנט, רצוי שכותב התוכן יקבל כמה שיותר מידע מהלקוח; מהו התוכן שצריך להופיע באתר? מהי מטרתו? מה הנושא? לא בכדי נאמר שידע הוא כוח, ומידע הוא יעיל. על בעל העסק וכותב התוכן לפעול בשיתוף פעולה עד כמה שניתן. ואמנם, ישנם מקרים בהם כל שבעל העסק יודע הוא שהגיע הזמן להוסיף מאמר לאתר שלו. במקרה זה, יריץ כותב התוכן חיפוש ברחבי האינטרנט על מנת להעשיר את הידע שלו בנושא (זכרו שהמקצוע של כותבי התוכן הוא – לכתוב, ולא לגרור רכבים, לצלם בוק או לנהל חברת ניקיון), ולהפוך את הידע שצבר למאמר מקורי וענייני בהתאם לאלגוריתם של מנועי החיפוש.

בסופו של דבר, עליכם לזכור שהמאמרים הכתובים באתרכם הם קבלת הפנים של הלקוח הפוטנציאלי, בדרך לרכישת המוצר או השירות שאתם מציעים. מסיבה זו, ההמלצה הטובה ביותר היא לבקש בעצתם של איש או אשת קופירייטינג מקצועיים, שיהפכו את האתר שלכם לאטרקטיבי מתמיד! קבוצת לאוס קידום אתרים באינטרנט מעמידים במיוחד עבור כל בעלי העסקים, החברות והארגונים את המותג המוביל והחדשני שנקרא "אוצר מילים – כתיבה שיווקית" לכתיבת תכנים מקוריים וייחודיים, סלוגנים ושמות לעסק העתידי, או העסק הקיים שברשותכם, לא תאמינו כמה כוח טמון במילים!

Back to top button