מבזקיםמשפטי/פלילי

תושב ירושלים בן 44 נעצר בחשד ששדד אישה ותקף אותה בביתה

תגובה נחושה של השוטרים הביאו לפני זמן קצר למעצרו של חשוד ששדד אישה ותקף אותה בביתה ונמלט עם רכושה וכספה.

"מיד שקיבלתי את הדיווח בקשר, תוך שניות הגעתי למקום והבחנתי בחשוד שרץ ברחוב ומנסה להימלט, רדפתי אחריו מספר מטרים ועצרתי אותו." אמר השוטר שתפס את החשוד.

לפני זמן קצר (חמישי) התקבל דיווח במוקד 100 של המשטרה מאישה בשנות ה – 60 לחייה כשהיא מבוהלת, לפיה עת ששבה לביתה בשכונה בדרום העיר ירושלים, הבחינה באדם חשוד הנמצא בתוך ביתה וגונב את רכושה, משהבחין בה, עפ"י החשד תקף אותה ונמלט מהמקום.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שוטר מיחידת האופנועים של משטרת ישראל שהיה בסמוך, הגיב מיד לדיווח שהתקבל ברשת הקשר, ותוך שניות עת שהגיע לכתובת שנמסרה, הבחין בחשוד המנסה להימלט ברחוב, השתלט עליו ועצר אותו.

בחיפוש שנערך על גופו של החשוד נתפס סכום כסף רב על סך כ – 4,700 ₪ שעפ"י החשד נגנבו מביתה של האישה.

במקביל שוטרים שהגיעו לביתה של האישה, איתרו בבניין תיק ובו רכוש ותכשיטים שככל הנראה נגנבו מביתה של האישה ונשמט מידיו של החשוד, וכן הזמינו צוות מד"א שפינה את האישה לבית החולים בשל חבלה.

מתחקור ראשוני עולה כי עפ"י החשד פרץ החשוד לביתה של האישה דרך דלת אחורית וכשהיה בביתה החל לגנוב רכושה שהכניסו לתיק שהיה במקום, בשלב זה ככל הנראה האישה הפתיעה את החשוד כשחזרה לביתה, הוא תקף אותה בפניה ונמלט מהמקום.

החשוד, תושב ירושלים בן 44 הובא לחקירה בתחנת מוריה בחשד לשוד, התפרצות וגניבה. בסיום חקירתו, יובא החשוד בפני בית המשפט להארכת מעצרו.

ממשטרת ישראל נמסר כי "נחישות וחתירה למגע, הם אלו העומדים לנגד עיניהם של שוטרי משטרת ישראל כל העת ובכל דיווח המתקבל במוקד המשטרה, וזאת למען האזרחים שומרי החוק ובמטרה לספק להם את הביטחון להם ראויים."

תמונת הכסף שנתפס | צילום: דוברות המשטרה
תמונת הכסף שנתפס | צילום: דוברות המשטרה

Back to top button