חדשות הארץמבזקיםצבא וביטחון

"בדרום אויבנו מנסים לבחון את גבולות הגזרה ובצפון נסראללה מצהיר הצהרות"

במעמד השר לבטחון פנים גלעד ארדן, מפכ"ל המשטרה רנ"צ רוני אלשיך, ראש העיר עכו שמעון לנקרי, סגנו ומ"מ זאב נוימן, קצינים ושוטרים נערך בסוף השבוע שעבר טקס חנוכת שכונת המגורים המשטרתית החדשה "נווה חוף עכו". בטקס השתתפו בין השאר ראש אגף משאבי אנוש במשטרה, ניצב גילה גזיאל, ממ"ז חוף, ניצב פרץ עמר, ממ"ז צפון, ניצב אלון אסור, מנכ"ל עיריית עכו, אוהד שגב, דיירי השכונה – שוטרים ובני משפחותיהם ואורחים נוספים.

בשכונת המגורים החדשה 66 יחידות דיור ו-28 משפחות כבר התאכלסו בה ובחודש הבא צפויות להתאכלס עוד 20 משפחות. כל זאת, במסגרת פרויקט שפותח ונוהל באגף משאבי אנוש של משטרת ישראל.

צילום: דוברות עיריית עכו

במהלך הטקס הונחה אבן הפינה להמשך הפרויקט, בו יוקמו עוד 18 יחידות דיור עבור השוטרים, וכן הוסר הלוט משלט השכונה החדשה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ראש העיר עכו, שמעון לנקרי, אמר: "עכו היא עיר עם מורשת והסטוריה, עיר שכל הזמן מתחדשת ומהווה מודל חיקוי לשיתוף פעולה יוצא מן הכלל בין הרשות המקומית למשטרת ישראל. אנו שמחים להיות החלוצים כמו בכל תחומי תוכן אחרים לחנוך שכונה לשוטרי משטרת ישראל בעיר עכו. אני מבקש להודות לעוסקים במלאכה על העבודה המצוינת ועל שיתוף הפעולה הפורה לאורך השנים".

השר לביטחון הפנים, גלעד ארדן, אמר: "כוח השיטור חיוני כאן לא רק לשם שמירה על הסדר הציבורי בעתות שגרה, אלא גם בעת חירום, אנו תמיד שואפים ושאפנו לשלום. אך בה בעת, אנו לא עוצמים עין נוכח האיומים מדרום ומצפון. בדרום אויבנו מנסים לבחון את גבולות הגזרה גם בימים אלו ממש ובצפון נסראללה מצהיר הצהרות על המשך התחמשות החיזבאללה בזמן שאיראן מתבססת בגבול הסורי. אנו כאן, נערכים כל העת, למערכה הבאה, בה המשטרה תהווה כוח מרכזי ומשמעותי בתפקוד העורף האזרחי, ומכאן ניתן לומר שחוסנו של העורף הישראלי שאני בטוח בכוחו יהווה רוח גבית לכוחותינו בחזית שיכו את האויב אם יתקוף, מכה קשה וכואבת".

צילום: דוברות עיריית עכו

מפכ"ל המשטרה, רנ״צ רוני אלשיך: "חנוכת שכונת השוטרים החדשה בעיר עכו, מהווה ציון דרך נוסף ומרכיב חשוב ומשמעותי בסל תנאי השירות של משטרת ישראל, לכל שוטריה ולוחמיה. שוטרים שגרים בערי ישראל, מחזקים את תחושת הביטחון עבור שכניהם, מהווים כתובת לפניות, תלונות ושאלות של אזרחים, בכל מקום בו הם נמצאים ועצם נוכחותם, מהווה מניעה מצבית מול מרכיבי פשיעה וטרור. עכו מצטרפת במסגרת פרויקט זה למיתר, קיבוץ דברת, ירושלים, לוד, צפת, דימונה, קרית גת, קציר, אופקים ועוד, כשכל העת פניות רבות ממשיכות להגיע באופן תדיר, מראשי רשויות, משרדי ממשלה ושוטרים, אשר מביעים עניין בהקמת שכונות שוטרים נוספות בעתיד".

לדיירי השכונה המשטרתית החדשה, אמר המפכ"ל: ״הכו שורשים, השתלבו במרקם החיים המיוחד של העיר ותתרמו למען קהילת עכו כולה״.

צילום: דוברות עיריית עכו

ראש אגף משאבי אנוש במשטרה, ניצב גילה גזיאל, המובילה את הפרויקט לאורך השנים, אמרה: ״מיזם המגורים בעיר עכו היה אחד המיזמים הראשונים שנבחנו על ידנו במשטרה וכיום אנו נמצאים בתנופת בניה של מאות יחידות דיור נוספות ברחבי הארץ. מיזמי המגורים לשוטרים מהווים אמצעי נוסף לשילוב השוטרים ובני משפחותיהם בקהילה וזאת מעבר לעיסוקם השוטף כמשרתי ציבור. חיזוק הקשר והגברת השותפות שלנו עם המקום והקהילה, מהווה כלי עבודה בסיסי והכרחי למתן שירות מיטבי לאזרח״.

לאחר הטקס ערך השר ארדן פגישת עבודה בעיריית עכו ואף ביקר בתחנת המשטרה בעיר.

Back to top button