חדשות הארץמבזקיםפוליטי / מדיני

"חמאס לא פותח במערכה כי הוא מכיר את יכולתנו, אם ייעזו נוריד אותם"

שר הבינוי יואב גלנט השתתף היום (שבת) באירוע "שבתרבות" בעיר חדרה ומר כי יחיא סאנוור, מנהיג חמאס ברצועת עזה וממייסדי הזרוע הצבאית של הארגון, חי על זמן שאול אם ייעז להסלים את המצב "יחיא סאנוור חי על זמן שאול. אם ייעז להסלים אנחנו נוריד אותו מהמשחק, זה ביכולתנו. חמאס לא פותח במערכה כי הוא מכיר את יכולתנו. סאנוור והחמאס אינם דואגים לעמם רק לעצמם. אם יסתכנו צעד אחד רחוק מידי נוריד אותם ומי שבסביבתם." אמר השר גלנט.

באשר לסוריה אמר גלנט כי אסד הוא מלאך המוות של העם הסורי. "העולם היה נראה טוב יותר אם אסד לא יהיה. נקפיד על האינטרס שלנו לא בחזית ברמת הגולן. אם חיזבאללה ולבנון יעשו טעות ויפתחו בירי על ישראל לבנון תחזור לתקופת האבן. לא יהיה מצב שאזרחי ישראל יפגעו ואנחנו נעבוד בפינצטה."

השר גלנט התייחס גם לחוק ההמלצות וציין כי "להמלצות המשטרה אין שום משמעות" והוסיף "יש לי הערכה גדולה מאוד למשטרה אבל כמו בכל גוף פרטי ברגע שהוא מייצר משהו הוא משוכנע שהוא טוב, אם אנחנו רוצים מדינה דמוקרטית צריכים לחיות במדינה שכפופה לחוק והחוק זה בית משפט. לא ייתכן שהמלצות המשטרה הופכות להיות אות קין מבלי שהוכח דבר או אפשרות להתגונן בבית משפט. מי אמר שההמלצות של המשטרה הן נכונות ? אני משוכנע שהמשטרה פועלת באופן ממלכתי זה לא אומר שלא שהם לא חסינים משגיאות."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

באירוע "שבתרבות" בהנחייתו של אטילה שומפלבי השתתפו גם ח"כ יקי לוי ממפלגת "יש עתיד" ורם ברק, המשנה לשעבר של ראש המוסד.

 

Back to top button