חדשות הארץטיוליםמבזקים

8,000 שקל ללילה – שיאני הזמנת מלונות היוקרה בתאילנד

המלונות היקרים ביותר שהוזמנו על ידי ישראלים בתאילנד בעונת החורף הם Presidential Thai Villa בקוסמוי המשמש בעיקר לנופש רומנטי, במחיר של 7,987 שקל ללילה בחדר זוגי.

אחריו Villa Monsoon גם הוא בקוסמוי, הוזמן במחיר של 6,232 שקל ללילה, המלון מגלם את היוקרה הטרופית ומשלב בריכות פרטיות בחדרי האורחים. את הבדיקה ערך אתר השוואת המלונות הוטלס קומביינד, שמרכז מידע מאתרי ההזמנות הבינלאומיים.

גם בערים הגדולות יש ישראלים שלא הסתפקו במלונות הבינוניים. בבנגקוק המלון Mandarin Oriental Bangkok על שפת נהר צ'או פראיה הוזמן במחיר של 2,084 שקל ללילה ובפאטאיה Royal wing suites המציע לאורחיו להנות מקסם האירוח התאילנדי הוזמן במחיר של 1,196 שקל.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לדברי איל סגל מהוטלס קומביינד, היעדים שהישראלים מעדיפים לבלות בהם בתאילנד מתחלקים בין 22% מההזמנות נעשו לבנגקוק, 31% באיים, 12% בצ'אנג מאיי ובצפון, 7% בפאטיה, 2% ובהואה הין שהישראלים גילו אותה רק בשנים האחרונות והשאר במקומות אחרים.

בבדיקה של רמת הארוח המועדפת על ישראלים 42% מהנופשים בתאילנד פונים לרמת ארוח של 4 כוכבים, 20% פונים לרמת ארוח של 5 כוכבים, 27% לרמת ארוח של 3 כוכבים, והשאר 11% פונים לרמות ארוח נמוכות ביניהן אפילו חדרי הארחה ללא דרוג.

Back to top button