צרכנות

קבלו מדריך להפקת אירוע משפחתי בחיק הטבע

במקום חגיגת בר מצווה שגרתית החלטתם להזמין את המשפחה והחברים לחגוג איתכם בפיקניק משודרג בחיק הטבע. כבר בחרתם חלקת יער נעימה ושלחתם לכולם ציון דרך לווטסאפ, אבל רגע לפני שאתם ממהרים להעמיס כיסאות פלסטיק על האוטו, כדאי שתעשו צ'ק ליסט ותוודאו שיש לכם כל מה שצריך להפקת אירוע בחיק הטבע.

אוכל

אם אתם רוצים להשקיע (תרתי משמע) אפשר למצוא חברות קייטרינג שמתמחות באירועים בחיק הטבע. אבל בהנחה שמדובר באירוע מאסכולת 'עשה זאת בעצמך', ההמלצה שלנו היא לעשות ברביקיו על האש. הברביקיו מוסיף מימד טקסי משל עצמו. אם בוחרים בשרים טובים (וירקות כמו חצילים או פטריות לטבעונים) יש לו גם איכות קולינרית שמאוד מתאימה לאווירה בטבע. ההסתמכות על ברביקיו מעניקה אופציה לאוכל מבושל גם בלי צורך באמצעים חשמליים. כדאי שתמיד תהיה גם גזייה להכנת תוספות קטנות ורטבים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

צל

השמש הישראלית יכולה להיות אכזרית. אירוע של כמה שעות בחיק הטבע ללא פיסת צל שניתן לפזר תחתיה את כיסאות הפלסטיק ואת כל האופרציה יכול להסתיים בצורה עגומה. הפתרון הקלאסי למצללה בחיק הטבע היא רשת צל. רשת הצל קלה ומתקפלת, אפשר להכניס אותה לתא המטען ולקשור אותה במהירות בין העצים בקרחת היער. רצוי שתכירו את המיקום המדויק ותוודאו שיש לאן לקשור רשת צל. כדאי להצטייד בפטיש, חבלים ויתדות, במקרה הצורך אפשר להציב עמודי תמך.

מערכת הגברה

גם בחיק הטבע אין סיבה לא ליהנות ממוזיקה, ריקודים ואפילו ערב קריוקי. היום יש מערכות הגברה שיכולות להתחבר לנקודת החשמל של הרכב. חברו את המערכת ובדקו אותה לפני שאתם יוצאים לדרך. בחרו את הרמקולים בקפידה ואל תשכחו את המוזיקה.

כסאות פלסטיק ומחצלות

נשמע טריוויאלי, אבל נוחות היא המפתח לאירוע מוצלח. מחצלות ניתן לגלגל ולהוביל בכל רכב. הן יוצרות מוקד מזמין ונוח לאירוע וזירה בה ילדים יכולים לשחק בהנאה וביטחון. גם על כסאות פלסטיק אל תוותרו. נכון שהם יכולים להוות אתגר לוגיסטי. אבל גם כאן, חלק מהיצרניות נותנות מענה, כמו כיסאות מתקפלים ומשתלבים או כיסאות יותר קומפקטיים המותאמים במיוחד לפיקניקים. אם אנחנו כבר בזירת רהיטי הפלסטיק, אז לא רק על כיסאות פלסטיק עומד האירוע, חשוב לציין שגם שולחן מתקפל מפלסטיק עשוי להתגלות כחפץ מאוד שימושי.

תוכנית אמנותית

לאירוע מוצלח יש סדר יום בעל מספר מוקדים ועוגנים. גם אירוע בחיק הטבע יכול להיות משודרג משמעותית עם קצת עבודת הכנה. התכנסות משותפת, לוז לסעודה וגם משחקי חברה יכולים להוות תוספת שתעשיר כל אירוע.

עברתם על הרשימה? סימנתם וי על הסעיפים ופתרתם את סוגיית כיסאות הפלסטיק? נשאר לנו דבר אחרון להציע לכם. אחרי הפרטים החומריים הדבר הכי חשוב באירוע זו האווירה. זה מה שנשאר וזה מה שזוכרים מאירוע מוצלח. ההמלצה שלנו: תצטיידו במצב רוח ובהרבה סבלנות ואורך רוח.

Back to top button