חדשות הארץמבזקיםמשפטי/פלילי

כתב אישום: מכר סמים לתלמידי תיכון בטלגרם ובבית הספר

פרקליטות מחוז מרכז הגישה הבוקר (ראשון) כתב אישום לבית המשפט השלום בפתח תקווה נגד יוסף פרץ בגין ריבוי עבירות סחר בסמים מסוכנים והדחת קטין לסמים מסוכנים.

על פי כתב האישום החל מתחילת חודש ספטמבר 2017 ועד למועד מעצרו, עסק פרץ באופן שיטתי ובתדירות גבוהה במכירת סמים מסוכנים מסוג קנביס. במסגרת זו, פרץ הציג, שיווק ופרסם את עצמו וסחורתו בתוכנת טלגרם, בקבוצה ייעודית למכירה ורכישת סמים תחת השם השיווקי "ד"ר משולם". את עסקאות מכירת הסמים לצרכנים ביצע פרץ, על פי רוב, בקרבת בניין מגוריו. בנוסף, פרץ מכר סמים מסוכנים גם לקטינים תלמידי כיתה י"ב, בבית הספר תיכון במרכז הארץ. לצורך מכירת הסמים לקטינים לא הסתפק פרץ בפעילות השיווק והפרסום בתוכנת הטלגרם, אלא אף הגיע מפעם לפעם באופן יזום לסביבת בית הספר כדי להתרועע עם התלמידים, לשווק עצמו בפניהם, ולמכור שם סמים מסוכנים לפי הביקוש והצורך. נוכח פעילותו השיווקית היה פרץ סוחר סמים ידוע ומוכר מאוד בקרב תלמידי בית הספר.

במהלך התקופה מכר פרץ סמים מסוכנים בכמות מצטברת משוערת של מאות גרמים, במחיר ממוצע של 100 ₪ לכל גרם או 50 ₪ לכל ג'וינט מגולגל. פעילותו נקטעה רק תודות למעצרו על ידי משטרת ישראל.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הפרקליטות מבקשת את המשך מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים כנגדו.

אילוסטרציה – קרדיט: pixabay.com

Back to top button