חדשות הארץמבזקיםמשפטי/פלילי

סוכן סמוי הפליל 27 חשודים בסחר בסמים ואמצעי לחימה

במסגרת הלחימה בסחר באמצעי לחימה, סחר בסמים והתפרצויות לבתים הפעילה משטרת ישראל סוכן סמוי שאסף ראיות והביא להפללתם של עשרות חשודים. ממשטרת ישראל נמסר כי יחידות החקירה ימשיכו לפעול נגד מכירת אמצעי לחימה, מכירות וסחר בסמים והתפרצויות לבתים והמשטרה תשתמש בכל האמצעים העומדים לרשותה על מנת להביא לדין את העבריינים, כל זאת לשם שמירה על ביטחון הציבור, שלומו ושלמות גופו. עוד נמסר כי "מי שידו בעולם הסמים ובוודאי אלו העוסקים בהפצתם, צריך לדעת כי נגיע אליו. גם אם הדבר ייקח זמן, לא נרפה מניקוי הרחובות מסמים ומחשודים, אשר כל מטרתם היא עשיית רווח קל על חשבון גבם ובריאותם של הצרכנים".

עם סיום עבודתו הסמויה של הסוכן והמעבר לשלב ביצוע המעצרים פשטו הלילה (שני) מאות שוטרים על בתי החשודים, מצפון הארץ ועד דרומה. החשודים נעצרו בחשד כי התפרצו ב-4 החודשים האחרונים לבתים ברחבי הערים ת"א וגבעתיים וכן, כי מכרו סמים, בעשרות עסקאות, לסוכן סמוי של המשטרה שפעל באיזור, זאת כחלק מפעילות המשטרה במלחמתה בנגע הסמים.

27 החשודים שנעצרו בגילאי 18 ועד גיל 50.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

המבצע החל לפני כ-4 חודשים, אז החלה הפעלתו של הסוכן הסמוי, בקרב סוחרי סמים וכנופיות פורצים מאיזור ת"א.

בחודשים האחרונים, רכש הסוכן מהחשודים סמים מסוג קוקאין, אקסטזי ו- MDMA בעשרות הזדמנויות שונות וכן רכש מהם גם אמצעי לחימה שכללו רימונים, M-16 ותחמושת. מפעילי הסוכן דאגו לאיסוף ראיות לצורך הפללת כל אותם סוחרי הסמים, מוכרי האמל"ח והמתפרצים לדירות ברחבי ת"א והסביבה.

הבוקר, נפגש סגל הפיקוד הבכיר של המחוז עם השוטרים והודה להם על פעילותם.

27 החשודים שנעצרו יובאו הצהרים לדיון בהארכת מעצרם בבת משפט השלום בתל אביב.

צפו בפעילות ימ"ר תל אביב – צילום: דוברות המשטרה

אילוסטרציה | צילום: משטרת ישראל

Back to top button