חדשות הארץמבזקים

תחרות 'דייג ספורטיבי': 153 קרפיונים במשקל כולל של 586.150 ק"ג

היום הרביעי לתחרות הבינלאומית- הגשם הקור והסערה הצפויה- לא מרתיעים את הדייגים המתחרים באליפות דייג ספורטיבי בינלאומית בכינרת- הממשיכים לדוג סביב השעון בשעות היום והלילה

עד כה נתפסו ושוחררו לאחר שקילה 153 קרפיונים במשקל כולל של 586.150 ק"ג!

מאמש מתמודדים 52 הדייגים המחולקים ל 14 צוותי דייג במסגרת תחרות 'דייג ספורטיבי' הבינלאומית בחופי איגוד ערים כינרת, ביזמת עמותת "ישראפיש" – עם מזג אוויר קר ,גשמים רוחות, וטמפרטורת מים נמוכה. על פי התחזיות במהלך 48 השעות הקרובות ירדו הטמפרטורות עוד יותר והגשמים יתחזקו. למרות זאת מבהירים הדייגים- נמשיך בתחרות עד להשלמת 125 שעות רציפות של דייג". התחרות מתקיימת בצדו המזרחי של האגם הלאומי, נפתחה ביום א' ותימשך עד ליום שישי, משלבת מאבק 'הישרדות' של דייג במשך 125 שעות רציפות ללא הפסקה, בתנאי מזג אוויר קר, באוהל על החוף, ללא שינה. בשלב זה קבוצת 'לידר' מובילה בתחרות אחר הדג הגדול ביותר עד כה במסגרת התחרות במשקל 11.280 ק"ג. עד כה הצוותים דגו 153 דגים במשקל כולל של 586.150 ק"ג כשמאז שעות הלילה הגשום, נרשם שיפור בכמות הדגים שנתפסים, נשקלים ומוחזרים למים בשל התקרבות הדגים לקו החוף בחיפוש מזון.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ברשות הכינרת מעודדים אירועי ספורט חורף ומקווים להרחיב לאירועים ארציים ובינלאומיים נוספים בשנים הקרובות, למשיכת תיירים לאזור הכינרת.

בתחרות 8 שופטים בעלי רקע מקצועי בינלאומי בתחום הדייג הספורטיבי. השופטים עוברים בין הצוותים המתחרים, בחופים, פעמיים ביום, בבוקר ובערב ושוקלים את הקרפיונים שנתפסו על ידי הצוות. מלבד הפרס האישי על תפיסת הקרפיון הגדול ביותר, מתחרים הצוותים על תפיסת המשקל הרב ביותר שנצבר, של קרפיונים שהוצאו מהכינרת. על בסיס התוצאות במהלך התחרות השבוע בכינרת יבחרו הנציגים שייצגו את ישראל באליפות העולם לדייג ספורטיבי.

צילום: רשות הכינרת
צילום: רשות הכינרת
צילום: רשות הכינרת
צילום: רשות הכינרת

Back to top button