חדשות הארץמבזקיםתנועה ותחבורה

12 נהגים בלתי מורשים נתפסו נוהגים במבצע של משטרת התנועה בדרום

בפעילות ממוקדת שערכו שוטרי משטרת ישראל נגד עבירות "בריונות כביש" וסיכון חיי משתמשי הדרך באזור הנגב שבדרום, נתפסו במהלך השבוע שניים-עשר נהגים בלתי מורשים שלא הוציאו כלל רישיון נהיגה, ביניהם קטין כבן 15. אחד החשודים נתפס אתמול על ידי השוטרים זאת הפעם השלישית ונעצר לחקירה שבסיומה נכלא. היום תבקש המשטרה להאריך מעצרו בבית המשפט.

שוטרי התנועה והסיור במשטרת ישראל פעלו במהלך השבוע בנחרצות נגד נהגים המסכנים את ציבור משתמשי הדרך ואלו הרומסים את החוק באופן בוטה מאחר ונוהגים בכלי רכב על אף שלא הוציאו רישיון נהיגה כלל. בפעילות שנערכה בגזרת הנגב שבדרום הארץ, הצליחו השוטרים לשים ידם על 12 נהגים בלתי מורשים מתוכם קטין כבן 15 שנתפס נוהג בסמוך לבית ספר ויחד אתו ברכב אמו שטענה כי בנה נאלץ להסיע אותה למרפאה מאחר והיא לא חשה בטוב ולא יודעת לנהוג. בנוסף, נעצר נהג בלתי מורשה זאת הפעם השלישית והועבר לחקירה שלאחריה נכלא. היום הוא יובא בפני בית המשפט בבקשה להאריך את מעצרו.

עוד במהלך השבוע, במסגרת הפעילות הממוקדת, נרשמו 160 דו"חות בעבירות חמורות המסכנות חיי אדם וכאלו המוגדרות כבריונות כביש, והורדו מהכביש בשל ליקויים חמורים 28 כלי רכב שנבדקו על ידי בוחנים של המשטרה או משרד התחבורה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במשטרה ציינו כי "נהגים שכאלו מסכנים את הציבור במעשיהם תוך איום ממשי על חיי אדם. פעילות זאת נועדה להגן על הציבור הנורמטיבי ולמנוע את סיכונו. אנו נמשיך לפעול לטובת האזרח ולמיצוי הדין עם פורעי חוק".

צילום: דוברות המשטרה

 

Back to top button