צרכנות

מטבחים מעוצבים – טרנדים פופולאריים

עיצוב מטבחים הפך בשנים האחרונות לטרנד בפני עצמו, כאשר תשומת הלב בעיצוב הבית כבר לא מופנית אך ורק לסלון או לחדרי השינה. עם הטרנדים הקיימים, החלו להופיע גם דרכים ואמצעים שונים לעיצוב המטבח ובראשם גם חיפויי הקיר ומשטחי העבודה משיש. הודות למגוון הרחב הקיים וכאמור לאפשרויות העיצוביות, השפע נרחב, ולעיתים, מעט מבלבל. אם אתם מתחילים את דרככם בהכרת מטבחים מעוצבים, הנה 3 הטרנדים הכי פופולריים כיום בעיצוב מטבחים, מהם תוכלו לבחור את המטבח האידיאלי עבורכם!

חומרים טבעיים וצבעים עדינים – הכירו את המטבח הכפרי

ייחודו הבלתי מעורער של מטבח הכפרי והתחושה החמימה שהוא מקנה לבית, מקבעים אותו כאחד מסגנונות המטבחים המוצלחים ביותר. לא בכדי אנו מוצאים מטבחים מעוצבים רבים בסגנון הכפרי בישראל, כאשר לרוב מדובר בסגנון פשוט יחסית, הכולל בחירה בצבעים נעימים וכן, שילוב אלמנטים מחומרים טבעיים, לרבות עץ, פלדה, קש ואף בהשראת בעלי חיים. קיימות דרכים רבות להגיע לעיצוב כפרי במטבחים מעוצבים, כאשר חלקן אפילו לא מצריך שיפוץ כולל או שינוי אגרסיבי במטבח. דרך אחת הנה עיצוב משטחי העבודה בשיש נקי או במשטחי אבן קיסר במראה אבן טבעי. דרך נוספת הנה שימוש בחיפוי קיר עץ, פורצלן או אבן. זכרו כי השיש ואף הקירות המרכזיים במטבח מהווים אלמנט חשוב ומשמעותי ובכוחם להקנות לחלל אופי ואווירה.

אור בעיניים – המטבח הלבן

מטבח לבן הפך זה מכבר לחלום ריאלי במיוחד עבור רבים בישראל. כנראה שהמראה החדשני, הנקי והמודרני שהוא מסוגל להעניק, קסם לדיירים רבים המתעניינים בעיצוב מטבחים. בנוסף, חומרי הגלם והעיצוב המשופרים הקיימים כיום בשוק הפכו את ניקיונו ושמירתו לקלה במיוחד, עניין שמטבע הדברים הדף את החששות הנוגעות לסגנון עיצובי זה. גם בכל הקשור למטבח הלבן, ניתן להשתמש בטכניקות עיצוביות פרקטיות המשמשות בעולם המטבחים המעוצבים הכללי. לחברת אבן קיסר כמה אפשרויות מפתות במיוחד שיסייעו לכם להגיע לעיצוב המטבח הלבן המושלם, כגון שימוש במשטחי שיש לבן בגימור מבריק שיסייע בשמירה על המראה האחיד-חדשני של המטבח הלבן, ו\או שימוש בחיפוי קירות מותאם העשוי מחומר קשיח אך קל לניקוי. בכלל, חומרי הגלם האיכותיים של חברת אבן קיסר מומלצים עבור מטבחים מעוצבים המתנקים בקלות וכמובן, נשמרים לאורך זמן.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

טיול באירופה – מטבחי פרובנס

מטבחי פרובנס לרוב משויכים לסגנון עיצוב מטבחים הכפרי ועדיין בחרנו להתייחס אליהם בנפרד הודות לפופולריות הרבה שלהם. באופן כללי, מדובר על מטבחים בעלי נגיעת וינטג', כאשר בשונה משאר המטבחים הכפריים, כאן תורגש יותר ההשפעה האירופאית-צרפתית הכוללת גימורים בארונות המטבח ושימוש בצבעים קלאסיים יותר כמו פנינה או טורקיז בהיר. כדי ליצור מטבחים מעוצבים בסגנון פרובנס, נעדיף את חיפויי הקיר הבהירים והנקיים (אך לא בעיצוב מודרני) שיתנו את הרקע המתאים לארונות, למדפים וכדומה. מבחינת השיש, גם כאן רצוי לבחור בשיש בעל מראה נקי אך לא מבריק מדי, שישלים את המראה הכולל בהרמוניה.

אמנם ציינו לפניכם את הטרנדים הפופולריים ביותר בתחום עיצוב מטבחים, אך חשוב לזכור כי אין חובה לבחור דווקא במה שטרנדי ועכשווי. המטבח שלכם צריך להתאים לכם, הן מבחינה אסתטית ו-ויזואלית, והן מבחינה פרקטית ושימושית. בקטלוג אבן קיסר תוכלו להתרשם ממגוון אפשרויות עיצוביות רבות וחומרי גלם איכותיים, עמידים ומרשימים שיעשו את העבודה נאמנה בכל הקשור למשטחי עבודה, שיש וחיפוי קירות לעיצוב המטבח.

עיצוב מטבחים – קרדיט: Shutterstock

 

Back to top button