חדשות הארץמבזקיםפוליטי / מדיני

אתם רוצים להחליף אותי? תתמודדו איתי בקלפי, עזבו את בני משפחתי

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב הבוקר (שני) בסרטון שפרסם להקלטת הסתר שפורסמה אמש בתקשורת בו נשמעת רעייתו צועקת על יועץ התקשורת שעבד עמה. הקלטה משנת 2009 ואמר: "ביום ראשון אשתי האהובה שרה הייתה בדרך לחיפה לחנוך מוזיאון לשואה ולהיפגש שם עם ניצולים שהיא מקיימת איתם קשר שנים רבות", כתב נתניהו. "בעודה בדרך לחיפה, התקשורת מפרסמת קלטת בת תשע שנים, הקלטת סתר. תשע שנים! מי יודע איפה הייתה הקלטת הזאת ומה עבר עליה. אבל מה יש בקלטת? שרה מרימה את קולה בכעס, בשיחה שהוקלטה בסתר".

"אני רוצה לשאול אתכם" אמר נתניהו "בתשע השנים האחרונות, מישהו מכם הרים את קולו בכעס, פעם אחת? פעמיים? הרבה פעמים? אולי גם העיתונאים והעיתונאיות, גם הם לא עשו דבר כזה אף פעם? אני בטוח שכולכם הרמתם את קולכם. ואני בטוח בעוד משהו: שאם הייתם מביאים הקלטה של אישה אחרת או של משפחה אחרת לתקשורת, התקשורת הייתה אומרת: ״עזוב, אנחנו לא מפרסמים את זה, זה פרטי״. אבל כשמדובר במשפחה שלי, ברעייתי, בילדיי, הכל מותר. מתירים את דמם".

עוד הוסיף נתניהו "התקשורת מחבקת את המקליטים והמקליטות הללו ומציגה אותם כגיבורים גדולים. אבל הם לא גיבורים. הם עושים את המעשה השפל ביותר. הם מועלים באמון שנותנים בהם, הם עושים את זה בשביל בצע כסף או בשביל חיבוק חם בתקשורת או בשביל שניהם. והם רומסים זכות בסיסית שיש לכל אדם: הזכות לפרטיות. אז אני רוצה להגיד לכל המקליטים והמקליטות, והמפיצים והמפיצות, והשדרים למיניהם: תתביישו לכם. אין שום ערך בקלטות הללו. זה רק המשך של אותו מסע הכפשות והשמצות נגדי ונגד בני משפחתי".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לסיכום אמר ראש הממשלה נתניהו, "כבר אמרתי לכם יותר מפעם אחת: אתם רוצים להחליף אותי? תתמודדו איתי בקלפי. עזבו את בני משפחתי".

Back to top button