גלריותחדשות הארץמבזקים

עשרות מתנדבים חדשים הוכשרו והצטרפו לצוות זק״א באילת

במהלך החודשים האחרונים ערך ארגון זק"א קורס מעמיק לעשרים מתושבי אילת והסביבה, על מנת לתגבר את צוות זק"א דרום באיזור אילת ובכביש הערבה בכל הקשור להצלת חיים וחסד של אמת.

מדובר בקורס ממושך במהלכו המתנדבים הוכשרו בטיפול בחללים – חסד של אמת במקרים של מוות בלתי טבעי (תאונות קטלניות, פיגועים, מקרי רצח וכדו'). במהלך הקורס, שהועבר על ידי אגף ההדרכה של הארגון קיבלו העשרה מקצועית מיוחדת על ידי הרב יעקב רוז'ה יו"ר רבני זק"א, חבר מועצת הרבנות הראשית ומומחה בתחום הקבורה וזיהוי חללים. בנוסף עברו המתנדבים הכשרה מקצועי להצלת חיים על ידי מדריכים מוסמכים של מגן דוד אדם.

בסיום הקורס, עם כניסתם לשורות הארגון, נערך טקס בהשתתפות ראש העיר אילת מר מאיר יצחק הלוי, מנכ"ל זק"א דובי ויסנשטרן, חברי המטה הארצי והמתנדבים החדשים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ראש העיר מר מאיר יצחק הלוי, אמר בטקס "אין מילים להודות למתנדבים החדשים לבני המשפחה שלהם. על מעשה החסד האדיר שהם קיבלו על עצמם לעשות בהצלחת חיים וכבוד המת. יהי רצון שתפעלו רק בלידות".

מפקד זק"א מחוז דרום אשר לוי, אמר: "עברתם קורס חשוב ביותר אשר נותן לכם ידע מקצועי והלכתי איך לפעול בזירות קשות מורכבות. בשמי ובשם יו"ר הארגון יהודה משי זהב אני רוצה להודות לכם שנכנסתם למשפחת זק"א"

צילום: נתן קניג
צילום: נתן קניג
צילום: נתן קניג
צילום: נתן קניג
צילום: נתן קניג
צילום: נתן קניג
צילום: נתן קניג

Back to top button