צרכנות

משחק הפוקר והפופולאריות שלו בישראל וברשת

אנחנו נתקלים במשחק הזה בסרטים פעמים רבות. הפוקר הוא משחק קלפים נפוץ בקרב רבים ברחבי העולם. איש אינו יודע בדיוק כיצד נולד הפוקר, אך מניחים כי הוא החל את דרכו בארצות הברית בתחילת המאה ה-20. מאז הלך משחק הפוקר והתפתח והיום ניתן למצוא אותו במדינות רבות ברחבי העולם, כולל ישראל, כמובן, שהפכה בשנים האחרונות למדינת חובבת פוקר באופן מיוחד.

מה וכל כך מושך במשחק?

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

פוקר טקסס הולדם הוא משחק אהוב בקרב רבים (לפעמים אפילו ילדים) בזכות הריגוש שהוא מעניק למי שמשחק בו. כאשר יושבים ליד שולחן פוקר מיוחד, מרגישים איך שהאווירה מתחממת, ויודעים שבסוף המשחק יתרחש משהו משמעותי. נוסף על כך, הפוקר הוא גם דרך לא רעה להרוויח כסף תוך זמן קצר.

אז איך משחקים בו?

משחק פוקר פופולרי ביותר הוא טקסס הולדם וכולל כמה חוקים שיש להביא בחשבון:

  • מטרת המשחק היא להגיע לצירוף של חמשת הקלפים הטובים והמובילים ביותר, וזאת מתוך חמישה קלפים שגלויים לכל השחקנים, בעוד שני הקלפים האחרים מוסתרים מעיני כל.
  • המשחק מיועד לחמישה עד תשעה שחקנים, כאשר אחד מהשחקנים יצטרך להיות זה שמחלק את הקלפים. כלומר, הדילר.
  • השחקנים משתתפים בארבעה סבבים של הימורים, כששני השחקנים המתחילים מהמרים על סכום כספי שסוכם מראש, השחקן משמאל מהמר על חצי מהסכום, בעוד השחקן הנוסף משלם עבור כל ההימור.
  • המנצח הוא בעל רצף הקלפים הגבוה ביותר או השחקן היחיד אשר נשאר לאחר שכולם פרשו.

רבים שואלים איך משחקים פוקר. באופן כללי, החוקים יכולים להשתנות מעט בהתאם למדינה או לסוג המועדון. אז אם אתם שחקנים מתחילים המצטרפים לשולחן, כדאי לברר מראש באיזה סוג פוקר מדובר.

למשחק פוקר חוקים ברורים ודירוגי ידיים שיש להקפיד עליהם. כך למשל, המנצח יכול להיות השחקן שיש לו את הקלף הגבוה ביותר בקרב כל השחקנים. ניתן גם לנצח בזכות זוג קלפים טובים או שלישייה (כאשר שלושת הקלפים זהים). כמו כן, קיימים צירופים של רצף – חמישה קלפים אשר באים ברצף אחד אחרי השני, חמישה קלפים שיש להם את אותו הצבע, פול האוס – שלישייה של קלפים זהים וזוג, או ארבעה קלפים זהים. אך הצירוף רצף-צבע הוא הצירוף החזק ביותר שקיים. מדובר בחמישה קלפים המופיעים ברציפות ומאותה הסדרה. לדוגמה, קלפים שמספרם נע בין 3 ל-7 בצורת לב. לפניכם פירוט מלא ומסודר מהפורטל "פוקר ניוז ישראל": פוקר – חוקים.

לסרטון הסבר ויזואלי על חוקי הפוקר ביוטיוב, לחצו כאן.

משחקים פוקר גם ברשת

רשת האינטרנט מאפשרת לנו לעשות מגוון רחב של פעילויות מבלי לצאת מהבית, וביניהן גם לשחק פוקר. אז אם אינכם יכולים להיפגש עם החברים כדי לשחק פוקר מכיון שיורד גשם בחוץ, הגיע הזמן להירשם למשחק המקוון. זינגה פוקר הוא משחק פוקר נפוץ המוצע לגולשים בחינם. כדי לשחק במשחק הממכר, יש צורך להיכנס לפייסבוק ולהירשם אליו. כך תוכלו ליהנות לא רק מהמשחק עצמו, אלא גם מהעיצובים הגרפיים השונים הקיימים בו. כמו כן, ניתן להשתתף בטורנירי פוקרים מאתגרים המתקיימים בין השחקנים.  ישראלים רבים משתתפים במשחקי הפוקר אונליין והופכים לצרכנים קבועים של צ'יפים באתרים השונים.

לטייל ולשחק פוקר

תארו לעצמכם שאתם יכולים לשלב בין שתי האהבות שלכם – טיול בחו"ל ומשחק פוקר. בזכות פוקר טרוול זה אפשרי בהחלט. במסגרת טיולי פוקר טרוול ניתן להירשם למגוון רחב של משחקים ברחבי הגלובוס, ועל הדרך גם להכיר מדינות חדשות ברחבי העולם. ואכן, אנשים רבים בארץ בוחרים להצטרף למועדון, לטייל ברחבי העולם ולהשתתף בטורנירים מאתגרים. בשנה שעברה אף הגיע ישראלי לגמר אליפות העולם בפוקר (wsop) וזכה במקום השביעי המכובד והמתגמל.

 

 

Back to top button