בידורטלוויזיהמבזקיםספורט

yes משיקה שלושה ערוצים חינמיים לשידורי משחקי החורף האולימפיים 2018

חברת הלווין yes מפרסמת הבוקר (חמישי) כי השיקה שלושה ערוצים חינמיים לשידורי משחקי החוף האולימפיים 2018. הערוצים, מבית EUROSPORT, ישדרו 24/7 במשך 17 ימי האולימפיאדה החל מטקס הפתיחה ב-9.2 ועד טקס הסיום ב- 25.2 ויביאו לצופי yes כיסוי של מעל ל- 90% מכלל המשחקים האולימפיים: החלקה אמנותית, קפיצות שלג, סקי, הוקי קרח, מזחלות, גלישת שלג, ביאתלון ועוד.

משחקי החורף האולימפיים ה-23 ייערכו בעיר Pyeong Chang שבקוריאה הדרומית. זוהי הפעם הראשונה שקוריאה הדרומית תארח את אולימפיאדת החורף ופעם שנייה שתארח את המשחקים האולימפיים. השידורים ייפתחו עם טקס הפתיחה, שייערך ביום שישי ה-9.2 בשעה 12:45 ויינעלו עם טקס הסיום שייערך ב-25.2 בשעה 12:00 (שעון ישראל).

שלושת הערוצים הייעודיים יצטרפו לערוצי EUROSPORT 1 ו- 2, יספקו חוויית צפייה מלאה בכל האירועים, יעניקו לצופים את התחושה כאילו הם נמצאים בלב ההתרחשות של האולימפיאדה וישדרו מעל ל- 90% מכלל התחרויות שיתקיימו במסגרת משחקי החורף האולימפיים. הערוצים ישדרו באיכות HD במתכונת של 24/7, באופן רציף, ללא הפסקות פרסומות או קטיעת התחרות במעבר לתחרות מקבילה. בערוצים אלה ניתן יהיה למצוא שידורים ישירים מהתחרויות שלא משודרות בשני הערוצים EUROSPORT 1 ו- 2, לצד שידורים חוזרים של התחרויות המרכזיות למי שפספס.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

המשלחת הישראלית למשחקי החורף האולימפיים 2018 הינה הגדולה ביותר ששולחת ישראל למשחקים ומונה עשרה ספורטאים: אלכסיי ביצ'נקו ודניאל סמוכין ישתתפו בתחרות ההחלקה האומנותית על קרח, אדל טנקובה ורוני זילברברג ישתתפו בתחרות הריקוד, ייבגני קרסנופולסקי ופייג' קונורס יתחרו בתחרות הריקוד הספורטיבי על קרח, ולדיסלב ביקנוב ייטול חלק בתחרות ההחלקה המהירה, איתמר בירן יתחרה בסקי האלפיני ואדם אדלמן במזחלות וזוהי הפעם הראשונה שלישראל יש נציג בענף זה במשחקי החורף האולימפיים.

ערוץ EUROSPORT3 ישדר באפיק 556
ערוץ EUROSPORT4 ישדר באפיק 557
ערוץ EUROSPORT5 ישדר באפיק 558

הערוצים יהיו זמינים גם בדיבוב לרוסית ופתוחים בתקופת האולימפיאדה לכלל לקוחות החברה ללא תוספת תשלום.

באדיבות- EUROSPORT

Back to top button