חדשות הארץמבזקיםמשפטי/פלילי

אישום: זייפה מאות תלושי שכר ושלשלה לכיסה מעל 750 אלף ש"ח

פרקליטות מחוז חיפה הגישה לבית משפט השלום בחדרה כתב אישום מתוקן נגד גלינה רובין, תושבת חדרה כבת 46, בגין קשירת קשר לביצוע פשע, גניבה בידי עובד, זיוף, שיבוש מהלכי משפט ועוד. כתב האישום המתוקן הוסיף על כתב האישום המקורי עבירות של קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, שיבוש מהלכי משפט ובידוי ראיות, שבוצעו לאחר הגשת כתב האישום המקורי ובמסגרת ההליך המשפטי שבו הוגש.

מכתב האישום המתוקן עולה כי רובין עבדה בין השנים 1998 – 2010 כאחראית על תחום הסיעוד בסניף חברת "תגבור", העוסקת במתן שירותי כוח אדם וסיעוד לנזקקים, ובמסגרת תפקידה אישרה רובין מדי חודש את שעות עבודתם של העובדים שהועסקו על ידי החברה.

רובין נאשמת כי במהלך השנים 2004 – 2010 זייפה כ-325 תלושי משכורת, כאשר סך כספי הגניבות עמד על שיעור של כ-760 אלף שקל. רובין אף נאשמת בעבירות מס לאחר שלא דיווחה לרשויות המס על כספי הגניבה, שהפכו להכנסה עבורה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בשנת 2015 הוגש נגדה כתב האישום המקורי. לאחר הגשתו, החליטה רובין להתחזות ולהציג עצמה במרמה כמי שסובלת מהפרעה נפשית, קוגניטיבית ותפקודית קשה, שבגינן היא אינה כשירה לעמוד לדין וזאת במטרה להביא להפסקת ההליך המשפטי נגדה. יצוין, שבתקופת ההליך המשפטי, מצבה הבריאותי הגופני והנפשי של הנאשמת היו תקינים, היא עבדה וניהלה עסק להלבשה תחתונה בחדרה, קיימה קשרי עבודה במסגרת העסק, תפקדה באופן עצמאי, והייתה כשירה לעמוד לדין, בניגוד למצג השווא אותו הציגה כחלק מהתוכנית.

לצורך מימוש התוכנית, השתמשה רובין בחוות הדעת הפסיכיאטרית והמסמכים המוטעים והבדויים אותם קיבלה במרמה בכוונה להטעות רשות שיפוטית. בנוסף, היא עשתה פעולות רבות בכוונה למנוע או להכשיל הליך שיפוטי או להביא לידי עיוות דין, תוך הצגת מצג שווא בפני בית המשפט.

לפני כשבוע נעצרה רובין על ידי משטרת ישראל במהלך עבודתה בבית עסק אותו היא מנהלת.

הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשמת עד תום ההליכים המשפטיים נגדה.

אילוסטרציה

Back to top button