חדשות הארץמבזקיםתנועה ותחבורה

גנב רכב ונהג ב-164 קמ"ש ללא רישיון תחת השפעת אלכוהול

ביום שישי האחרון בסמוך לשעה 02:00 באזור מחלף ענבה על כביש 1, ביצעו שוטרי אגף התנועה פעילות אכיפה נגד עבירות מהירות מופרזת. במהלך האכיפה נקלט במכשיר למדידת מהירות רכב הנוסע במהירות של 164 קמ"ש. השוטרים סימנו לנהג לעצור אך זה המשיך ואף הגביר את מהירות נסיעתו בניסיון להימלט.

השוטרים הנחושים הדביקו את מהירות הנסיעה של הנהג תוך שהם מסמנים לו לעצור בצד הדרך, הנהג שלא נשמע להוראות השוטרים המשיך בנסיעתו ורק לאחר מרחק רב ומשהבין שאינו יכול להימלט החליט לעצור כשהניידת צמודה אליו.

הנהג התבקש להציג מסמכים מזהים ועלה חשד כי המסמכים אינם תואמים לנהג, בבירור מעמיק בתחנה נמצא כי הוא התחזה לאחר וזהותו המקורית הינה תושב שטחים מאזור רמאללה ואינו הוציא רישיון נהיגה מעולם. בנוסף לנהיגה במהירות חריגה 164 קמ"ש נמצא כי הרכב עליו הוא נוהג שייך לבחורה מאזור ירושלים, בשיחה עם בעלת הרכב נטען כי הרכב נגנב לפני מספר שעות. בוצעה בדיקת שכרות לנהג בן ה-29 שהעלה את חשדם של השוטרים לנהיגה תחת השפעת אלכוהול ונמצא כי הוא שיכור בכמות של 510 מ"ג לליטר אוויר נשוף.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כאמור הנהג נעצר והועבר לחקירה בגין חשד לגניבת רכב (שבל"ר), הזדהות לאחר, שהייה בלתי חוקית, נהיגה ללא רישיון, נהיגה בשכרות ומהירות מופרזת.

צילום: דוברות המשטרה

Back to top button