בידורטלוויזיהמבזקיםסדרות טלוויזיה

שעשועון "המרדף" חוזר לעונה שנייה

יישומון המשחק של השעשועון מזמין את הגולשים לנצח את הצ'ייסר, איתי הרמן. האפליקציה זמינה חינם באנדרואיד ובאייפון בכל יום חמישי, בשעה 21:00 בכאן 11 ובדיגיטל

שעשועון הטריוויה, "המרדף", הגרסה הישראלית של שעשועון הטריוויה הבריטי The Chase בהגשת עידו רוזנבלום ובהשתתפות "הצ'ייסר" איתי הרמן, חוזר למסך לעונה שנייה, וישודר מ-1 בפברואר בכל יום חמישי בשעה 21:00. בכאן 11 מבטיחים כי המתחרים ימשיכו לנסות ולהביס את איתי הרמן, ובמשך העונה הזאת צפויים גם פרקים חגיגיים ומיוחדים.

השעשועון עלה לאוויר עם פתיחת שידורי כאן 11 וזכה להצלחה רבה. משתתפים ב"המרדף" ארבעה אנשים שאינם מכירים זה את זה, המשחקים נגד גאון ידע מקצועי המכונה "הצ'ייסר".. מדובר בקרבות טריוויה מהירים שמטרתם להעביר כסף לקופה המשותפת. בשלב השני, המתמודדים שניצחו משחקים יחד נגד "הצ'ייסר", הפעם כקבוצה במטרה לזכות בפרס הגדול.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אפליקציית המשחק "המרדף"

בדומה לשעשועון הטלוויזיוני, באפליקציית המשחק יכולים לשחק עד ארבעה משתתפים שמטרתם לגבור על הצ'ייסר איתי הרמן בשלושה שלבים. בשלב הראשון יש לצבור סכום גבוה ככל האפשר של כסף באמצעות פתרון של כמה שיותר שאלות טריוויה, בשלב השני הם מתמודדים ישירות מול הצ'ייסר. אם הצליחו לעבור את השלב הזה, הם עוברים אל השלב השלישי והמכריע (הגמר): קרב טריוויה של שתי דקות שבמהלכו הם צריכים להגיע למספר רב ככל האפשר של תשובות נכונות ולהביס את הצ'ייסר.

את האפליקציה פיתחה מחלקת המוצרים בחטיבת הדיגיטל של כאן – תאגיד השידור הישראלי, והיא זמינה לכל בעלי המכשירים הסלולאריים. לינק למשחק אנדרואיד אייפון

צילום: יריב פיין וגיא כושי

Back to top button