צרכנות

מתי צריך להחליף את שתלי הסיליקון?

נשים רבות חולמות על חזה מלא, המעניק בטחון עצמי ומושך מבטים ברחוב. כיום, הרפואה האסתטית שהתפתחה מאפשרת לכל אחת להגשים את החלום, ובמחיר נמוך בהרבה ממחיר הפרוצדורה לפני שנים רבות. כיום לא רק הדוגמניות זוכות לניתוח זה, אלא כל אחת. ניתוחי חזה הפכו להיות כה פופולריים, שיתכן ובכל יום עברת ברחוב ליד אישה ששדרגה את מראה גופה ואפילו לא ידעת.

להחזיר את החזה שהיה לך בעבר

אם לפני מספר שנים החזה היה מוצק יותר, והתנוסס בגאווה לפניך. היום, בשל לידות והנקות, החזה נראה ריק ונפול יותר. בעזרת ניתוח פשוט ניתן להחדיר שתלי סיליקון מתחת או מעל שריר החזה, תוך עיצובו מחדש – ולעיתים בשל צניחה משמעותית ניתן להרים את החזה ולמלא אותו. עיצוב החזה מבטיח גוף חדש לקיץ הקרוב. ביקור קצר אצל מנתח פלסטי יכול לשנות את חייך.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עשית ניתוח – אך לעתים תרצי להחליף את השתלים

נשים שעברו את הניתוח בעבר, לפני עשור ויותר, נושאות בגופן שתלים שמתבלים במהלך השנים ויכולים להיקרע. אחרות, מעוניינות לשנות את גודל השתל ולהתאימו למבנה הגוף שגם הוא השתנה במהלך השנים .

כיצד מתבצעת הפרוצדורה של ניתוחי חזה להחלפת השתל?

החלפת שתלים בלבד או החלפה עם הרמה

נשים המעוניינות להחליף את השתל בלבד עוברות ניתוח פשוט יחסית, בו נשלף השתל הקודם ומוחלף בחדש. היתרון של השתל החדש הוא העמידות הגבוהה וסיכוי קטן יותר להיקרע. במקרה שנדרשת הרמת חזה או הגדלת חזה (משום שהוא התרוקן והחל לצנוח עם השנים בתהליך טבעי של החלשות שרירי החזה, השמנה או מתיחה של העור), מדובר בפרוצדורה מורכבת יותר, הכוללת גם הסרה של העור עודף והרמת הפטמה למקומה הנכון.

כיצד תדעי איזה ניתוח המתאים לך?

כמו בכל פרוצדורה רפואית, לרבות ניתוחים פלסטיים, לפני הגדרת הניתוח תעברי אבחון מקיף על ידי המנתח הפלסטי. מומלץ לבצע אולטרסאונד כדי לבדוק את מצב השתלים ובמקרה הצורך תתבצע גם בדיקתMRI  שתפקידה לבדוק מה מצבו של השתל הנוכחי והאם קיימת דליפה כלשהי. לעיתים, תגלי שאין סיבה ממשית להחליף את השתל ותוכלי לוותר על הניתוח. לאחר האבחון, יציג הרופא בפניך את האפשרויות המתאימות לך כדי לקבל את התוצאה הטובה ביותר.

לקבלת מידע נוסף על ניתוחי הגדלת או הרמת חזה, החלפה של שתלים לאחר ניתוח קודם ולייעוץ כללי בתחום הרפואה האסתטית הפלסטית פנו עוד היום לד"ר שלמה ברודובסקי. לד"ר ברודובסקי מעל שלושה עשורים של ניסיון בתחום הכירורגיה הפלסטית.

 

 

Back to top button