בריאותחדשות הארץמבזקים

משרד הבריאות מזהיר משימוש במוצרי "בוטיק סטייל" בתל אביב

משרד הבריאות מזהיר את הציבור משימוש בחומרי אלחוש תרופתיים ומוצרים קוסמטיים לא מאושרים בעסק "בוקי סטייל", רח' המרד 29 בתל אביב.

במסגרת פעילות האכיפה שהתבצעה על ידי אגף לאכיפה ופיקוח נמצא כי בעסק "בוקי סטייל" (Buki Style), רחוב המרד 29 בתל אביב נמכר חומר מאלחש שעליו התוויות: "מאלחש מרדים", לא מאושר וממקור לא ידוע, המכיל חומרים תרופתיים העלולים להזיק לבריאות הציבור. על פי המוצהר על האריזה "מאלחש מרדים" מכיל שלושה חומרים תרופתיים lidocaine, tetracaine ו-epinephrine ללא אזהרות וללא פרטים נוספים הנדרשים על פי חוק. חומרים אלו מותרים למכירה בבתי מרקחת בלבד ועלולים לגרום לאדמימות, נפיחות או צריבה במקום מריחה, תגובות אלרגיות, ודלקת בעור. בשימוש לא זהיר עלולות להופיע תופעות לוואי חמורת יותר.

כמו כן, בעסק נמצאה כמות גדולה של מוצרים קוסמטיים לא מאושרים, ללא רישיון תמרוקים, כגון "מייבש לק מהיר" – יבואן בוקי סטייל על בע"מ טל: 03-5169988, "פרנץ' מניקור, פיגמנט לבן צחור", Nail Tek II intensive therapy"" – Prima Technologies Inc., "דבק מקצועי Buki style"-יבואן בוקי סטיל בן יהודה 1 ת"א. נפתחו הליכים כנגד בעלת החנות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

משרד הבריאות הורה לבעלת העסק להפסיק במיידי ייצור ושיווק של המוצרים הללו, והציבור מתבקש שלא להשתמש בהם.

ניתן לבדוק את התרופות המאושרות לשיווק בישראל במאגר התרופות של משרד הבריאות באתר: https://www.old.health.gov.il/units/pharmacy/trufot/index.asp

ואת התמרוקים המאושרים לשיווק באתר: https://www.old.health.gov.il/units/pharmacy/tamruk/tamruk_start.asp

ממשרד הבריאות נמסר כי החומרים החשודים כתרופתיים נשלחו לבדיקת המעבדה ומשרד הבריאות ינקוט בכל באמצעים הנדרשים והעומדים לרשותו, כנגד המשווק והיצרן.

Back to top button