חדשות הארץמבזקיםמשפטי/פלילי

פוענח הרצח: שוד שהסתבך הוביל לרצח של סאמר עווד מהכפר יפיע

המשטרה דיווחה הבוקר (שלישי) כי הצליחה לפענח את הרצח של סאמר עווד בן 34 מהכפר יפיע, ובנוסף הגישה היום כתב אישום כנגד עאמר זעאתרה בן 19 וכנגד ראדי דאהר בן 22, תושבי הכפר יפיע ובקשה למעצרם עד תום ההליכים.

לפני כחודש, בתאריך 5.1.18 סמוך לשעה 02:30 לפנות בוקר, התקבל דיווח במוקד ה- 100 של משטרת ישראל מבית החולים האנגלי בנצרת על פצוע באורח אנוש עם סימן של דקירה באזור הבטן אשר הגיע לבית החולים ולאחר זמן קצר הצוות הרפואי נאלצו לקבוע את מותו. שוטרי משטרת ישראל הוזנקו לבית החולים ושם החלו לגבות עדויות מהאנשים שהביאו את המנוח לבית החולים במטרה לאתר את הזירה שבה הקורבן נדקר ולתפוס את החשודים במעשה.

לאחר תחקור מהיר של חלק מהעדים הבינו השוטרים כי הזירה שבה נדקר המנוח נמצאת בדירה בכפר יפיע. כוחות משטרה הגיעו מיד למקום, סגרו את הזירה, והחלו לבצע פעולות חקירה ראשוניות, במקביל הוזעקו למקום כוחות משטרה מיוחדים בהם מעבדת זיהוי פלילי ניידת, חוקרי זירה, פיקוד מחוז צפון וחוקרי מחלק הרצח מהיחידה המרכזית. מהנתונים הראשונים בזירה עלה כי במקום נערכו משחקי הימורים וכי המנוח בעלים של איטליז בכפר יפיע נדקר דקירה אחת בבטנו ככל הנראה מסכין. בעוד כוחות חקירה רבים פועלים בזירה, צוות חקירה נוסף ממשיך את איסוף הראיות בבית החולים ועוצר 4 אנשים שהיו בדירה, שיחקו עם המנוח והביאו אותו לבית החולים. בהמשך לאחר שעלה מהחקירה כי אותם אנשים אינם מעורבים במותו של המנוח סאמר עווד הם שוחררו מהמעצר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מחקירה אינטנסיבית עלה כי בתאריך 4.1.18 (יום חמישי) בשעות הערב המנוח ועוד מספר אנשים הוזמנו למשחק קלפים בדירה המשמשת למשחקי הימורים בלבד בכפר יפיע. המשחק התחיל אחרי חצות ובשלב מסויים דלת הדירה נפתחה והנאשם ראדי וחשוד נוסף קטין, הנמצא בבריחה ועדיין לא אותר, נכנסו לדירה כשהם רעולי פנים וברשותם סכינים.

הנאשם ראדי הצמיד את הסכין שאחז על הצוואר של אחד השחקנים וביקש את כל הכסף בהמשך ריסס אותו בגז מדמיע ובשלב מסוים פצע אותו בידו באמצעות הסכין וכתוצאה מכך הוא נזקק לעבור ניתוח ביד. החשוד השני הקטין נעמד בסמוך למנוח כשגם ברשותו סכין וכאשר הבחין במנוח שנעמד על רגליו מיד דקר אותו בבטנו.

הנאשם והחשוד הקטין אשר ככל הנראה הבינו את חומרת המעשה נמלטו מהמקום באמצעות רכבו של הנאשם זעאתרה אשר חיכה לנאשם ראדי ולקטין ברכבו .

המנוח ביקש מחבריו שיקחו אותו לבית החולים ואחד השחקנים יחד עם אחיו לקחו את המנוח לבית החולים שם הצוות הרפואי נאלץ לקבוע את מותו.

במסגרת חקירה מקצועית שכללה חקירה של למעלה מ-40 מעורבים תוך שימוש באמצעים טכנולוגים אותרו שני הנאשמים והיום כאמור, פרקליטות מחוז צפון הגישה נגדם כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים בעבירות של רצח וניסיון שוד.

ממשטרת ישראל נמסר כי היא תמשיך במאמציה להביא את החשוד הקטין לחקירה ותפעל בכל האמצעים העומדים לרשותה עד למיצוי הדין עימו.

אילוסטרציה – צילום: משטרת ישראל

Back to top button