חדשות הארץמבזקיםמשפטי/פלילי

תיעוד ניסיון החיסול בבאר שבע, "אף אחד לא יכול היה לצפות את מה שעומד לקרות"

מצלמות האבטחה בבית הקפה בו ישב גבר כבן 50 היום (רביעי) בבאר שבע תיעדו את השניות הראשונות בהן ניסו חשודים רכובים על קטנוע לחסל אותו.

בסרטון ממצלמות האבטחה ותעוד של השכנים בבניין מעל בית הקפה תיעדו את הרגעים של ניסיון ההתנקשות והדקות שלאחריו. קטנוע עליו רכובים שני חשודים מתקרבים ליושבי בית הקפה כאשר החשוד שיושב מאחורי הרוכב, מכוון אקדח לעבר הקורבן שישב עם חבריו וביצע לעברו ירי לעבר גפיו התחתונות. יושבי בית הקפה קמו ממקומתיהם בבהלה והאיש נפל ארצה.


למקום הוזעקו כוחות גדולים של מגן דוד אדום ומשטרה שבתוך דקות אחדות הגיעו לזירת האירוע. חובש מד"א רכוב על קטנוע ניגש אל הגבר שנורה והעניק לו טיפול ראשוני עד להגעת ניידת טיפול נמרץ שפינתה אותו לבית החולים סורוקה בעיר כשמצבו מוגדר בינוני.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות מד"א

מחקירה ראשונית עולה כי האיש שנורה הוא קרוב משפחתו של עד המדינה טל קורקוס, שהיה מסוכסך עם ראש משפחת הפשע יניב (ניבי) זגורי, וחוסל לפני כשבעה חודשים בפיצוץ רכב באשקלון.

עדי ראייה שהיו במקום סיפרו: "ישבנו בבית הקפה, אף אחד לא יכול היה לצפות את מה שעומד לקרות. לפתע שמענו שתי יריות, בהתחלה לא הבנו מה זה, ואז ראינו שני אנשים על אופנוע שנמלטו והאיש שנורה ברגליים שוכב על הרצפה, המום ולא מבין מה קרה, התקשרנו מהר למד"א להזעיק עזרה, הוא התפתל שם מכאבים, והחברים שלו זעקו לנו תזמיני אמבולנס מהר".

Back to top button