צרכנות

איך בוחרים וופורייזר?

אם אתם חובבי תרבות העישון ומחפשים את הדרך לעשן כל חומר בצורה בריאה יותר –  אתם בוודאי מודעים למכשיר הוופורייזר. מכשיר זה מאפשר חווית עישון מהנה יותר מתומצתת וכזאת שהופכת את העישון למזיק פחות לבריאות ולמראה העור והשיניים.

אבל מהו בעצם וופורייזר? וכיצד בוחרים את ה וופורייזר שמתאים ביותר לכם ולהרגלי העישון שלכם? כל התשובות בהמשך.

אז מהו וופורייזר?

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

וופורייזר הוא אמצעי עישון בדוגמת כלי מאורך אשר באמצאתו ניתן לבצע שריפה של עלי וטבק לעישון ללא קבלת העשן שנחשב מזיק לבריאות. באמצעות המכשיר ניתן לצמצם נזקים לריאות ולגוף כאשר וופורייזר הוא בעצם מכשיר אידוי אשר באמצעותו ניתן לקבל את תמצית הצמחים שאותם מעשנים ולצמצם את המגע עם העשן בזמן העישון.

בנוסף מכשיר האידוי נחשב חסכוני יותר למעשנים מכל סוג, וזאת בעיקר משום שהתהליך האידוי באמצעות המכשיר מאפשר קבלת השפעה גדולה יותר של החומר על הגוף ועל התודעה, וזאת בשל התמצות של החומר שהמכשיר מאפשר בזמן תהליך האידוי.

קצת על  היתרונות של וופורייזר

למכשיר אידוי זה ישם יתרונות רבים, כאשר המרכזי בהם הוא היכולת של המכשיר להוציא את העשן מתהליך העישון תוך שהוופורייזר שורף את העלים וזאת ללא הוצאת עשן, כאשר באמצעות המכשיר ניתן ליהנות הרבה יותר מתהליך העישון.

עישון באמצעות וופורייזר מאפשר עישון תוך קבלת שלל התכונות הרפואיות של הצמחים אותם מעשנים, בין אם מדובר בקנביס, מרווה, עישון עלי גת ועוד.

בנוסף אחד היתרונות הבולטים של מכשיר אידוי זה הוא היכולת לעשן ללא הריח הבלתי נסבל של הטבק או של שריפת העלים.

אז איך בוחרים וופורייזר?

צבע וגודל – וופורייזרים ישנם בשלל סוגים, גדלים וצבעים ולכן חשוב לבחור את ה וופורייזר שמתאים לכם ביותר מבחינת גודל, צורה וכמובן צבע.

מחירים – בחרו וופורייזר במחיר שמתאים לכיסכם. וופורייזר ניתן לרכוש מחול במחירים זולים מהמחירים של החנויות בארץ. עם זאת גם בחנויות מקוונת ניתן להזמין וופורייזר במחירים שונים ומשתלמים יותר.

חימום – נסו לבחור וופורייזר שזמן החימום שלו קצר. בדרך כלל וופורייזר קטן יקנה זמן חימום קצר יותר. בנוסף מכשירי אידוי קטנים פחות מושכים תשומת לב במידה ואתם מעניינים לעשן בציבור.

איכות – וודאו כי אתם בוחרים מכשיר איכותי. בדקו המלצות אודות הדגם הספציפי של הוופורייזר שאתם רוצים לרכוש ונסו לעמוד את איכותו בהתאם למחיר שלו.

השוואת מחירים – בצעו דרך חנויות אינטרנטיות אשר מציעות כלי עישון השוואת מחירים של וופורייזר. מכשיר זה אינו נחשב זול במיוחד, ולכן חשוב לבצע השוואת מחירים ולמצוא את המחיר המתאים לכם ביותר.

סוללה – שימו לב כי מכשיר האידוי מגיע אליכם בתוספת של סוללה נטענת ואיכותית. את הסלולה תצטרכו לשם הפעלת המכשיר.

אחריות – אל תרכשו וופורייזר ללא אחריות. וודאו כי אתם מקבלים אחריות של שנה לפחות ברכישת מכשיר האידוי.

תקראו על עוד גאדג'טים מגניבים לעישון שכדאי להכיר.

בהצלחה!

Back to top button