חדשות הארץמבזקים

צפו בחילוץ: בסריקות עם מסוק צבאי אותר בן ה-19 בנחל משמר, מצבו קל

שוטרי משטרת ישראל ומתנדבי יחידות החילוץ של משטרת ישראל פעלו משעות בבוקר המוקדמות (שישי) בנחל משמר וסרקו אחר בחור כבן 19, שיצא לטייל אתמול אחר הצהרים, ובשעות הערב נותק עימו הקשר. לפני זמן קצר הוא אותר על ידי מתנדבי יחידת החילוץ שהיו במסוק צה"ל באחד הנקיקים ופונה במצב קל לבית החולים.

בעקבות דיווח שהתקבל אתמול בלילה במשטרת ישראל בעיר ערד, אודות מטייל שהודיע למשפחתו שהוא יוצא למסלול נחל משמר ונותק עימו הקשר, החלו במשטרה בביצוע פעולות לאיתורו. מתחקור ראשוני עלה כי מדובר בבחור, שנוהג לטייל וכי הוא מכיר את האיזור.

עם אור ראשון יצאו מתנדבי משטרת ישראל של יחידות חילוץ ערד ועין גדי לנחל משמר שם הוקם חפ״ק בפיקודו של מפקד תחנת המשטרה בערד וביחד עם השוטרים הם החלו בביצוע פעולות לאיתורו. אליהם הצטרפו בהמשך מתנדבי יחידת החילוץ ערד , עציון, מגילות ושומרון.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לפני כשעה בעת סיור מוסק של מתנדבי משטרת ישראל בשת״פ מסוק צבאי הם הבחינו באדם באחד הנקיקים וכשהגיעו אליו עלה כי מדובר בנעדר. הוא פונה באמצעות המסוק לבית החולים במצב קל.

"מתנדבי יחידות החילוץ של משטרת ישראל ששוהים בכוננות 24/7, ימשיכו לפעול לילות כימים בחילוץ מטיילים שנקלעו למצוקה", נמסר מהמשטרה.

צילום: דוברות משטרת ישראל
צילום: דוברות משטרת ישראל
צילום: דוברות משטרת ישראל

Back to top button