צרכנות

4 טיולים בחורף שניתן לעשות עם אופניים חשמליות

החורף בישראל אינו קשה, אמנם ישנם ימים גשומים וגם שלוש או ארבע סערות של ממש אולם בכל שנה ישנם במהלך חודשי החורף גם ימים רבים בהם השמיים בהירים. ימים נאים של חורף הם הזדמנות מצוינת לצאת לטיולים עם אופניים חשמליות, זאת משום שהשמש אינה קופחת, האוויר קריר ומרענן, לאנשים רבים נטייה להישאר בבית וכך אנו יכולים ליהנות בשקט מאתרים קסומים רבים שבימים אחרים הם הומי אדם. אספנו עבורכם המלצות לארבעה מסלולי טיול מתאימים במיוחד לאופניים חשמליות, מסלולים שניתן לטייל בהם גם בקיץ אולם אפילו עדיף לצאת אליהם בין תחילת דצמבר לסוף מרץ.

פארק האגם בראשון לציון
ראשון לציון היא עיר מלאת אטרקציות, יש לה חוף ים לאורכו בתי קפה ומסעדות, מדרחוב לצד גן עיר עתיק ומוזיאון, מרכזי קניות ובילויים, גני שעשועים לילדים, גן חיות "חי כיף", מתחמי קולנוע ואפילו לונה פארק "סופרלנד". בסמוך ל"סופר לנד" ומתחם בתי הקולנוע "Yes Planet" ישנו אגמון גדול (כ-150מטרים קוטרו) שסביבו פארק נעים. מי שברשותו אופניים חשמליות מתקפלות יכול להעמיס אותם אל תא המטען של האוטו, לחנות בחניית בתי הקולנוע ולרכב סביב האגם ובשבילים שבפארק.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הטיילת של אשדוד
אשדוד היא עיר נמל שוקקת חיים, יש לה חוף ים יפיפה וטיילת לאורכה מסעדות ובתי קפה. תושבי אשדוד יכולים להגיע ברכיבה עם אופניים ולרכב לאורך הטיילת, בימי חורף שלאחר סערה הים גלי ומרגש למראה. לבשו בגדים חמים מספיק שכן תיתכן רוח ערה מכיוון הים.

אגמון חפר
עבודות שיקום נרחבות בוצעו, ועודן מבוצעות, לאורך תוואי נחל אלכסנדר. אחת האטרקציות המרשימות שהוקמו הוא אגמון חפר, אגם מלאכותי שהפך ביתם של חיות בר רבות ביניהן עופות נודדים, תנים, צפרדעים, אגמיות ועוד. ניתן לרכב באופניים סביב לאגמון וניתן גם לצאת לרכיבה במסלול ארוך יותר לאורך הנחל.

פארק נחל חדרה
לאורך נחל חדרה פרוש מסלול המתאים מאוד לטיול אופניים חשמליות בחורף. ניתן להגיע עם רכב לחנייה שמול תחנת הכוח של חברת חשמל (החנייה בגדה הדרומית והתחנה בגדה הצפונית), להוציא אופניים חשמליות מתקפלות מתא המטען ולצאת לדרך.
בחוף הים שבסוף המסלול רואים לעיתים כרישים המגיעים להתחמם במים הזורמים החוצה מתחנת הכוח.

כשכל פעם שיוצאים לרכב באופניים חשמליות חשוב לדאוג שהסוללה תספיק לדרך הלוך וחזור. קחו עימכם מצרכים לפיקניק, לבשו בגדים המתאימים למזג האוויר (כובע צמר למשל אם צריך), קחו גם מים, אמנם חורף אבל האוויר יבש וגם שמש חורפית מחממת כשיש מעט עננים בשמיים. אנו ממליצים לחובבי טיולי אופניים לנצל ימים נאים בחורף לצאת לטיולים, אם תעשו זאת תגלו שלטיולים כאלה פוטנציאל גדול היות והאתרים אינם עמוסים ומזג האוויר נעים יותר מזה המאפיין ימי קיץ חמים. אם תרצו, תוכלו לקבל המלצות חמות מחנויות אופניים חשמליות למיניהן על מסלולים מומלצים.

Back to top button