חדשות הארץמבזקיםתנועה ותחבורה

נהג ללא רישיון, נמלט מהמשטרה והתנגש בג'יפ של מג"ב

הלילה, (שישי-שבת) ביצעו שוטרי אגף התנועה מחסום בסמוך לכביש 1 במחלף שער הגיא, במטרה לאתר נהגים תחת השפעת אלכוהול. לפתע הבחינו ברכב הנוסע לכיוונם כשהוא במהירות גבוהה וללא אורות. השוטרים סימנו לנהג לעצור באמצעות אורות מהבהבים ומערכת הכריזה, אך זה המשיך בנסיעה פרועה כשאינו מציית להוראות השוטרים ומסכן אותם.

בשלב זה החלו ניידות המשטרה לדלוק אחריו כשבמקביל מוזעקות ניידות נוספות לסיוע בעצירת הרכב הנמלט. הנהג שהמשיך בנסיעה פראית ולבצע עבירות תנועה חמורות, נכנס לתוך העיר מודיעין כשהוא נוסע במהירות מופרזת, בניגוד לתנועה ומסכן באופן ממשי את ציבור משתמשי הדרך.

ג'יפ מג"ב שנסע עם כיוון התנועה מול הרכב הנמלט ניסה לסטות אך הנהג הנמלט התנגש בו חזיתית והרכב הנמלט נעצר. שוטר מג"ב שהיה ברכב עם אשתו ובתו נפגעו קל ופונו עצמאית לטיפול בבית החולים וזמן קצר לאחר מכן שוחררו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות המשטרה

הנהג הנמלט נפצע קשה ונוסע שהיה עמו גם כן נפצע קל. הם פונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים כשהנהג בסטטוס עצור ונמצא עם שמירה משטרתית.

בבירור נמצא כי הנהג בן ה- 18 תושב קרית יערים, אמור להיות במעצר בית על עבירות פליליות שביצע ואף לא הוציא רישיון נהיגה מעולם. הנוסע שהיה עמו קטין בן 15 היה אמור להיות באותו זמן גם כן במעצר בית. הקטין שוחרר לביתו לאחר חקירה והנהג נשאר לטיפול רפואי כשהוא עצור תחת השגחה משטרתית.

ממשטרת ישראל נמסר כי "המשטרה רואה בחומרה רבה את הזלזול בחוק ובלובשי המדים בזמן שעברייני תנועה אינם נשמעים להוראות השוטרים ומבצעים עבירות תנועה חמורות תוך שהם מסכנים את ציבור משתמשי הדרך ומנסים להימלט מהמשטרה. אגף התנועה יפעל בנחישות תוך הפעלת כלל האמצעים על מנת לתפוס ולמצות עימם את הדין עד תום".

צילום: דוברות המשטרה

Back to top button