חדשות הארץמבזקים

במשרד המשפטים מכבדים את הזמן שלכם – זימון תורים באינטרנט

ארבע יחידות השירות הגדולות במשרד המשפטים [אגף רישום מקרקעין (הטאבו), רשות התאגידים, הסיוע המשפטי והאפוטרופוס הכללי] החלו היום (ראשון) במתן שירות חדש ויעיל לציבור הרחב – זימון תורים באינטרנט – במסגרתו יהיה אפשר לזמן תורים ללשכות קבלת הקהל מראש באמצעות האינטרנט, כך שיהיה ניתן להגיע למשרדי היחידות לקבלת שרות מוכנים כבר מהבית עם כל הטפסים הנדרשים ועם תור שהוזמן מראש ובכך לחסוך זמן יקר.

המהלך מתבצע כחלק ממהפכת השירות לציבור במשרד המשפטים אותה מוביל אגף השירות במשרד במטרה לייעל את השירות, כך שיאפשר לציבור הפוקד את היחידות מקבלות הקהל המרכזיות לקבוע תור ללשכות קבלת קהל באמצעות אתרי האינטרנט של היחידות, ובכל זמן.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מדובר במהלך שצפוי לקצר משמעותית את זמן ההמתנה של הלקוח, לשפר את תהליכי השירות ביחידות השונות ולהפחית את העומס בלשכות קבלת הקהל. כאשר יגיע ללשכה הלקוח שהזמין תור באמצעות השירות החדש, הוא יתקבל בעדיפות ובמהירות. כלומר, מי שיזמין תור מראש יקצר את זמן ההמתנה שהוא היה נאלץ להמתין בהשוואה ללקוח 'רגיל'. יש לציין שהשירות החדש פועל בשירות עצמי אינטרנטי, כלומר מדובר בשירות ללא כל מאמץ וללא עלות, הזמין 24 שעות, 7 ימים בשבוע.

שרת המשפטים, איילת שקד: "בשלוש השנים האחרונות שמתי דגש על מתן שירות יעיל, מהיר ואיכותי לאזרח. כמה שיותר שירות, כמה שפחות בירוקרטיה. אני שמחה שהיום מצטרף שירות חדש שמותאם לשנת 2018 ומייתר את הצורך בבזבוז זמן של שעות בהמתנה לקבלת שירות. נמשיך לחשוב על שירותים נוספים שיקלו על צרכני השירות של היחידות השונות במשרד המשפטים".

מנכ"לית משרד המשפטים, אמי פלמור: ״במשרדנו הוקם אגף שירות חדשני, מהראשונים במשרדי הממשלה, המקדם ללא לאות סטנדרטים חדשים של שרות ויעילות. זהו חלק ממהלך רחב ומתמשך לשימוש מושכל בשירותים מקוונים, התייעלות וחיסכון בזמנם של לקוחותינו. אני גאה במהלך זה שאנו מובילים, ששם את האזרח במרכז, משפר את חווית השירות שלו ומקל על המפגש עם הבירוקרטיה הממשלתית".

למידע נוסף ולזימון תור לחצו כאן: https://www.gov.il/he/Departments/General/online_appointments

Back to top button