צרכנות

איך לתכנן אירוע מושלם במינימום מאמץ

אירוח חלבי, או ארוחה בשרית בישיבה לכל המוזמנים? בפנים או בחוץ? בבית או במקום מושכר? ומה לגבי הקישוטים, הפרחים והפינוקים לאורחים?

אם גם אתם מנסים למצוא את המתכון המושלם לאירוע שכולם יזכרו, אך כזה שלא תעבדו בו "מסביב לשעון" בארגון והכנות – יש לנו כמה טיפים עבורכם שיהפכו כל אירוע למושלם – במינימום מאמץ. על הטיפים, הטריקים והתובנות – לפניכם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

#1 – הורידו את הסטנדרט, קחו אוויר

במרבית האירועים, בעיקר אלה המשפחתיים, ההצלחה הגדולה היא עצם החגיגה ביחד. כשאנחנו מארגנים אירוע, קל להיתפס לפרטים הקטנים, ולחוות לחץ אמיתי, אפילו אם רק הפרחים הם לא בדיוק במקום בו תכננו אותם. זה הזמן לקחת נשימה, לשחרר את הפרטים הקטנים, לאפשר לעצמכם להיעזר, להאציל סמכויות (תתפלאו עד כמה אנשים נהנים לסייע בארגון), ולהשתמש באנשי מקצוע לטובת ארגון פשוט של אירוע מוצלח במיוחד. ייתכן, ששינוי תפישתי כזה עם תחילת המחשבה על ארגון האירוע – יעזור לכם ליהנות גם מתהליך הארגון של האירוע, וגם מהאירוע עצמו.

#2 – הזמינו קייטרינג לאירועים

אחד ההיבטים החשובים בארגון אירוע, הוא האוכל המוגש בו. אנחנו מציעים לכם פתרון שישלב גם אוכל בעל טעם נפלא, וגם המון זמן פנוי לארגון בהיבטים אחרים של האירוע עבורכם – הזמינו מגשי אירוח או קייטרינג לאירועים. הקפידו בבחירת החברה שתספק את פתרונות ההסעדה ולהתעקש אך ורק על חברת קייטרינג לאירועים שאינה מתפשרת על איכות חומרי הגלם, על מראה מגשי האירוח הסופי המעוצב, ועל ההכנה המקצועית בניצוחו של שף בעל ניסיון. תוכלו להזמין קייטרינג חלבי עם שילובים של מאפים, ירקות, וקינוחים מפנקים – או כל בחירה אחרת, בהתאם להעדפות האישיות והתקציביות שלכם, ולמאפייני האורחים והאירוע שלכם.

#3 – חשבו מקורי

דברים קטנים כמו מחזיקי מפיות אישיים מקושטים, פלחי פירות הדר בפינת המשקאות, מלחיות ופלפליות קטנות המפוזרות בכמות נדיבה באזורי האכילה, הפתעות קטנות, פינת יצירה או הפעלה לקטנטנים המוזמנים לאירוע ועוד הופכים את האירוע למושלם. אם קיבלתם את העצה שלנו ופיניתם לעצמכם זמן בהיבטי הכנת המאכלים לאירוע – החשיבה "מחוץ לקופסה" עשויה להיות בדיוק מה שאתם צריכים, על מנת ליצור אירוע מושלם. אגב, הילדים שלכם או המוזמנים הצעירים יכולים לעזור לכם בתכנון ובביצוע של פינוקים מקוריים רבים.

קייטרינג מונייר – אנחנו שם על מנת לאפשר לכם אירוע מושלם

קייטרינג מונייר הוא קייטרינג חלבי כשר המספק מגשי אירוח ופתרונות הסעדה המתאימים במיוחד לאירועים בוטיקיים בהם חשוב לכם שהמאכלים שיוגשו יהיו מוקפדים, איכותיים, ובעלי טעמים בלתי נשכחים. התקשרו להזמין את מגשי האירוח לאירוע שלכם עוד היום – ונשמח לספק לכם מאכלים שישאירו טעם של עוד אצל האורחים, ולכם יהיה שפע של זמן לדאוג שכל היבטי האירוע יהיו לא פחות ממושלמים.

 

Back to top button