איראןחדשות חוץמבזקים

מזכיר המועצה האיראנית: "אם נותקף התגובה שלנו תהיה קשה"

מזכיר המועצה האיראנית, מוחסן רזאי התייחס היום (שני) לדברי נתניהו, בוועידת הביטחון העולמית במינכן שם הציג חלק מהמל"ט האיראני שהופל ואיים על איראן של ינסו את נחישותה של ישראל, ואמר "מופע הקסמים של נתניהו באו"ם ובמינכן אינם שווים הרבה, זה משחק בילוי לילדים. מנהיגי המדינות של ישראל וארצות הברית עומדים בפני שחיתות פוליטית וכלכלית. כך אומרים בבתי המשפט בארצות הברית וכך מבקשים הציונים להעמידו לדין. טראמפ אמר בבחירות כי יעשה את אמריקה שוב גדולה אבל הוא רק מחליש אותה, גם בישראל אנחנו רואים איך היא נחלשת, הפלטת מטוס הקרב הישראלי מראה כמה ישראל חלשה מול סוריה שמתחזקת".

עוד אמר כי "גם בהקשר לכוחה הצבאי של ישראל הכל זה לוחמה פסיכולוגית, מיליוני דולרים הם איבדו באירוע הזה. מתברר כי המורל שח הקצינים והחיילים של ישראל במצב גרוע והם נמצאים באימה בימים אלה. הצבא הסורי עומד בימים אלה על רגליו וכך גם חיזבאללה בלבנון. תמיד אמרנו שאנחנו מייעצים לחזית ההתנגדות (חיזבאללה) וזה נכון שיש קשר ישיר בין טהראן לעזה אבל כל אחד מכוחות ההתנגדות, הפלסטינים, לבנון וסוריה הם עומדים בפני עצמם".

מזכיר המועצה האיראנית הוסיף ואמר כי התכנון העוין של ארצות הברית להעביר את שגרירותה לירושלים לא יעבור בשתיקה. על הפלסטינים להתנגד ואסור שיכפו עליהם. ארצות הברית וישראל אינן יכולות להגביל את הסיוע למדינות המדוכאות של האזור. אם החיילים שלנו יותקפו, התגובה שלנו תהיה קשה. נוכחותנו בסוריה ובעיראק תימשך ונידע לתת מענה לכל איום. אנחנו לא צריכים להגן על אף אחד כי המדינות האלה מסוגלות להגן על עצמן. אנחנו מאמינים בכוח שיש ללוחמים שם, בלבנון אימנו כוחות התנגדות שלמדו את הדוקטרינה הביטחונית".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
מזכיר המועצה האיראנית, מוחסן רזאי

Back to top button