מבזקיםרצועת עזה

ועדות ההתנגדות: 'אם ישראל תבצע מעשה טיפשי נפציץ את חיפה ובאר שבע'

גדודי נאסר סלאח א-דין, הזרוע הצבאית של ועדות ההתנגדות העממית צייצו בעמוד הטוויטר של הארגון איום כלפי ישראל, " אם ישראל תבצע כל מעשה טיפשי נגד אנשינו, נשגר טילים על חיפה ובאר שבע".

כזכור, מי שנטל אחריות להנחת המטען שעות לאחר הפיגוע הם ועדות ההתנגדות העממית. כל הסימנים גם מצביעים על כך שהרקטה האחרונה ששוגרה אמש לעבר שדרות ושער הנגב היו ע"י אנשי הארגון.

יש לציין כי שר הביטחון אביגדור ליברמן חשף אתמול בבוקר כי "ישראל יודעת שארגון ועדות ההתנגדות העממית עומד מאחורי פיצוץ המטען" וייתכן הודעת איום זו שפורסמה באה על רקע דבריו של ליברמן ומחשש כי ישראל תפעל כנגד ארגון הטרור ואנשיו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
זירת פיצוץ המטען בגבול הרצועה

באתר האינטרנט של הארגון פורסמה הודעה רחבה יותר בה נכתב: "ועדות ההתנגדות בפלסטין הדגישו כי האויב הציוני ישלם מחיר כבד אם יפתח במלחמה, שלא יחשוב שיצליח להתחמק מתגובה של הנהגת ההתנגדות אם יבצע מעשה שטות או מעשה תוקפנות נגד העם הפלסטיני."

"איומיו של המחבל ליברמן מראים את חוסר היכולת של הצבא לעמוד אל מול אומץ ליבם ועמידתם האיתנה של אנשי הגבורה שלנו ושל ההתנגדות. ועדות ההתנגדות כבר הצביעו על כך שהאויב הציוני מתרסק כשניצב מול ההתנגדות, אנו נחושים להגן על העם הפלסטיני ועל אדמתינו הקדושה".

Back to top button