מבזקים

הוארך מעצר החשודים בגרימת פיצוץ הגז בירושלים

בית המשפט נעתר לבקשת המשטרה והאריך את מעצרם של שני החשודים מאירוע פיצוץ הגז שאירע אמש ברחוב דן. בזירת האירוע שנוהלה תחת פיקודה של משטרת ירושלים, פעלו כוחות החירום, החילוץ וההצלה של כב"ה, מד"א, פיקוד העורף, וצוותים של עיריית ירושלים המטפלים במבנה שניזוק ובדיירים. במקביל פתחה המשטרה בחקירה נרחבת ומאומצת לבירור הנסיבות שהביאו לפיצוץ הנפחי.

חוקרי המשטרה איתרו במקום את אחד החשודים כבן 30 תושב ירושלים, שעל פי החשד ביצע את עבודת הגז יחד עם אדם נוסף, שנהרג באירוע ועצרו אותו לחקירה.
בהמשך איתרו ועצרו חוקרי המשטרה חשוד נוסף שעל פי החשד שימש כקבלן שניהל את עבודת השיפוצים שבמסגרתה נעשו עבודות הגז. החשודים נחקרו בתחנת מוריה בחשד לגרימת מוות ברשלנות.

מחקירת המשטרה עולה החשד, כי ככל הנראה בשל עבודות השיפוצים שנערכו באחת הדירות בבניין, הגיע טכנאי גז ועובד נוסף לביצוע עבודה בצינורות הגז שבמרתף הבית הנמצא בקומת החניון התת קרקעי, במהלכה עפ"י החשד החלה דליפת גז ככול הנראה מאחד הצינורות. הנסיבות להימצאות הגז בזמן העבודה באותו צינור עדיין נבדקות. כתוצאה מדליפת גז התרחש פיצוץ נפחי שגרם לקריסה במקום בו בוצעה עבודת הגז ולמותו של העובד וכן נגרם נזק כבד לדירות בבניין. חקירת המשטרה נערכת תוך התייעצות עם מנהל הגז.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כאמור, היום נעתר בית המשפט לבקשת המשטרה והאריך את מעצרו של החשוד (30, ירושלים) עד ליום ראשון הקרוב ומעצרו של החשוד הנוסף הוארך ביומיים.

צילום: דוברות כבאות והצלה מחוז ירושלים
צילום: דוברות כבאות והצלה מחוז ירושלים
צילום: דוברות כבאות והצלה מחוז ירושלים

Back to top button