חדשות הארץמבזקים

ירושלים הקימה סיירת אופנועים שתצטרף למערך האבטחה ההיקפית

ראש העיר ירושלים ניר ברקת חנך היום (חמישי) את סיירת האופנועים החדשה שהקימה העירייה לאבטחת מוסדות החינוך בירושלים. היחידה החדשה מונה 24 לוחמים בעלי הכשרה מבצעית הרכובים על 12 אופנועים ומצוידים באמצעי לחימה והגנה מתקדמים, שייתנו מענה מידי ואיכותי לכל אירוע.

היחידה החדשה מתווספת למערך האבטחה ההיקפית שפועל בשנים האחרונות בעיר ומונה 24 ניידות סיור בגני הילדים ברחבי העיר כחלק מתפיסת האבטחה ההיקפית הנותנת מענה לכלל מוסדות החינוך ובעיקר למוסדות שהם אין מאבטח צמוד. צוותי האבטחה ההיקפית מופעלים על ידי מוקד הביטחון העירוני ומחוברים ישירות ללחצני המצוקה הקיימים במוסדות החינוך כדי לקצר ככל האפשר את זמן התגובה באירוע.

יחידת האופנועים החדשה הוקמה ביוזמת אגף חרום וביטחון בעירייה בשיתוף פעולה צמוד עם משטרת מחוז ירושלים ובסיוע ותמיכה של המשרד לביטחון פנים כחלק מהרחבת מערך האבטחה ההיקפי של מערכת החינוך בעיר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: נעם פיינר

ראש העיר ניר ברקת אמר: "ביטחון תלמידי ירושלים נמצא בראש סדר העדיפויות שלנו. מאבטחי מוסדות החינוך הם האנשים שעומדים בחזית ההגנה על ילדי העיר ואנו מוקירים אותם. הקמת הסיירת המיוחדת תגביר את הביטחון במוסדות החינוך ובעיר, תאפשר מענה מהיר לכל אירוע ותשמור על ילדנו".

מנכ"ל העירייה אמנון מרחב "אנו משקיעים משאבים אדירים במערכת החינוך ובאבטחת תלמידי ירושלים כדי לאפשר להם ללמוד בבטחה ובהצלחה ונמשיך לחזק את המאבטחים וצוותי הביטחון העושים מלאכת קודש בשמירת ביטחון התלמידים".

מנהל אגף חירום וביטחון, עוזי חן "בשנים האחרונות הרחבנו את מערך האבטחה של מוסדות החינוך בעיר, הוספנו מעגלי אבטחה, ציוד מתקדם גלוי וסמוי ונמשיך לפתח ולחזק את המערך ואת הלוחמים והמאבטחים ששומרים על ילדי ירושלים".

צילום: נעם פיינר
צילום: נעם פיינר
צילום: נעם פיינר
צילום: נעם פיינר

Back to top button