מבזקים

ח"כ רוברט אילטוב: "יום היסטורי במדינת ישראל. אני נרגש"

יו"ר סיעת ישראל ביתנו וחבר הועדה לבחירת שופטים, ח"כ רוברט אילטוב התייחס הערב (חמישי) לבחירתו של פרופסור אלכס שטיין לשופט בבית המשפט העליון.

"יום היסטורי במדינת ישראל, אני גאה ונרגש לברך את העולה הראשון מברית המועצות אשר התמנה היום לשופט בבית המשפט העליון. תקרות הזכוכית מתנפצות לרסיסים ואנו עדים לתיקון העוול ההיסטורי כלפי יוצאי ברית המועצות, אשר עד לאחרונה לא זכו לייצוג הולם במערכת המשפט."

ח"כ אילטוב אמר, "לפני כשנתיים העלתי את הסוגייה בפני שרת המשפטים ונשיאת בית המשפט העליון דאז, מרים נאור ולשמחתי הרבה בשנתיים האחרונות התמנו שופטים יוצאי ברית המועצות בערכאות השונות בבתי המשפט והיום התהליך שהתחלתי, של מתן שוויון הזדמנויות לכלל הקשת של החברה הישראלית הגיע לשעתו היפה ביותר עם מינויו של פרופסור אלכס שטיין."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

חשוב לציין שאלכס שטיין הוא משפטן מוערך ביותר אשר ספריו ומאמריו נלמדים בקפדנות ובתפוצה רחבה מאוד באוניברסיטאות המובילות בעולם. הוא נבחר בראש ובראשונה בזכות יכולותיו העילאיות בתחום המשפט אך יחד עם זאת, אני שמח שלראשונה נזכה לראות ייצוג הולם אמיתי במערכת המשפט ל-1.4 מיליון אזרחים יוצאי ברית המועצות בישראל.

"אין לי ספק", אמר ח"כ אילטוב "שהעולים מחבר העמים יוסיפו כבוד וידע מקצועי רב למערכת המשפט ויתרמו לה בדיוק כפי שהם תורמים בכל התחומים האחרים."

Back to top button