חדשות הארץמבזקיםפוליטי / מדיני

"האמירה "אין כלום כי לא היה כלום" כבר נעלמה כלא הייתה"

ח"כ תמר זנדברג התייחסה היום (שבת) באירוע שבתרבות במבשרת ציון להחלטה להעביר את השגרירות הישראלית לירושלים, לחקירות נתניהו ולקשרים של הליכוד עם מפלגת השלטון בפולין ומפלגות ימין קיצוני אחרות באירופה.

בעניין חקירות נתניהו אמרה זנדברג כי "לכל נחקר יש זכות מלאה לחפות, אבל נתניהו צריך לנהל את המשפט הזה כאזרח ולא עם כזאת ביצה סבוכה של חקירות שהוא טבע בה, חשדות שבחלקן הוא כבר הודה. האמירה "אין כלום כי לא היה כלום" כבר נעלמה כלא הייתה ובמקומה התחילה מתקפה חסרת תקדים, קונספירטיבית והיסטרית נגד המשטרה, נגד מוסדות החוק, היועמ"ש, השמאל והתקשורת".

ח"כ תמר זנדברג

לגבי העברת השגרירות של ארצות הברית לירושלים אמרה ח"כ זנדברג כי "הרצון לראות את ירושלים כבירה מוכרת על ידי מדינות העולם זו שאיפה של כולנו. אבל ההחלטה להעביר את השגרירות באופן חד צדדי לא תסייע למטרה, אלא בדיוק להיפך. בשביל לראות את כל השגרירויות עולות לירושלים, ולא רק את האמריקאית, נצטרך להגיע להסדר שלום, לסיים את הכיבוש ולקבוע גבולות מוסכמים ומוכרים".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

זנדברג גם התייחסה לקשרים של הליכוד עם מפלגות ימין קיצוני באירופה ועל הקשרים עם הפולנים וציינה כי "ריקוד הטנגו המסוכן של מפלגת השלטון עם מפלגות ניאו נאציות, אנטישמיות ומכחישות שואה הוא מצמרר. ישראל צריכה לעמוד בחזית המאבק באנטישמיות תחת ההבטחה לעולם לא עוד. זה ששגרירת ישראל עדיין לא הוחזרה מפולין לצד האמירות הרפות של נתניהו בעניין הם כתם על ממשלת ישראל".

Back to top button