חדשות הארץמבזקים

שלט עם כיתוב נגד נתניהו הוצב על מבנה הבימה, "התמונה מפוברקת ומזויפת"

אמש (שבת) בשעות הערב הופצה ברשתות החברתיות תמונה המציגה שלט שהוצב לכאורה על מבנה תיאטרון הבימה ועליו נכתב, "חייבים להפטר מביבי מייד!". התמונה הפכה מהר מאוד לויראלית וגררה לא מעט תגובות נזעמות על כך שהבימה מאפשרת לכאורה הצגת פרסום עם נטייה פוליטית. בתיאטרון הבימה מיהרו להגיב, "התמונה מפוברקת ומזויפת".

מתיאטרון הבימה נמסר הבוקר בתגובה, "בתיאטרון הבימה נדהמו הבוקר לגלות תמונה מפוברקת ומזויפת שרצה ברשתות שכביכול הוצבה על בניין התיאטרון ועליה כיתוב חריף כנגד ראש הממשלה."

מנכ"לית תיאטרון הבימה אודליה פרידמן הבהירה כי "התיאטרון הלאומי מתרחק מכל עניין פוליטי ולעולם לא היה מאשר הצבת שלט כזה על הבניין שלו. כתיאטרון לאומי שמייצג את כל השכבות והדעות מעולם ולעולם הבימה אינו נוקט עמדה לא לימין ולא לשמאל."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

פרידמן זעמה על הניסיון לקשור את הבימה לענייני הפוליטיקה ואמרה, "זו חוצפה ועזות מצח של גורמים מסיתים שאיבדו כל רסן, המנסים כפי הנראה לקשור בכל דרך בין התיאטרון הלאומי להפגנות שנערכו ברחבה הסמוכה אליו. פנינו מספר פעמים לעיריית תל אביב בדרישה להרחיק את ההפגנות מהכיכר הסמוכה לתיאטרון שכן הן מפריעות להתנהלות התקינה בכיכר ובתיאטרון. אנחנו מגנים כל ניסיון מכוער להדביק לתיאטרון הלאומי קשר וציביון פוליטי".

קרדיט: אביתר אלבאז – יו"ר הצלה אלו"ן

Back to top button