חדשות הארץמבזקיםמשפטי/פלילי

"מעשים אכזריים וקשים – רצח את שכנו ותקף בברוטליות את בתו של הנרצח"

פרקליטות מחוז מרכז הגישה לפני זמן קצר (שני) כתב אישום לבית המשפט המחוזי מרכז נגד טריקו ברהנו, בן 37 מנתניה, בגין רצח שכנו, אלן פרנקלין קי ז"ל, חבלה בכוונה מחמירה, שוד ושיבוש מהלכי משפט.

על פי כתב האישום, טריקו ברהנו שהיה שכנו של אלן פרנקלין קי ז"ל שהתגורר בגפו, נכנס לדירתו של הקשיש, בכוונה לבצע בה שוד. בשלב כלשהו, בעת שהקשיש עמד בחדר המקלחת, גמלה בלבו של ברהנו ההחלטה להמיתו. אז החל להכותו בחוזקה באגרופים ובאמצעות חפץ בפלג גופו העליון. כתוצאה מתקיפתו נפל הקשיש על רצפת חדר המקלחת, ונפטר תוך זמן קצר כתוצאה מנזק מוחי חמור.

עוד עולה מכתב האישום כי לאחר שמת הקשיש, הוא נטל מפתח לדירה ובמהלך סוף השבוע נכנס ויצא במספר הזדמנויות כדי לחפש רכוש בעל ערך רב. על מנת להסוות את הרצח ניסה להצית את הקשיש ואת הדירה במספר מוקדים שונים וכיסה את חלון חדר המגורים באמצעות שקית אשפה שחורה, פיזר מזון כלבים על גופו של המנוח, וכן פרם את ריפוד כסאות חדר המגורים ופזרו במוקדים שונים בדירה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ב-27 בינואר 2018 בשעה 20:00 לערך הגיעה לדירה בתו של הקשיש, זאת על מנת לדרוש בשלומו לאחר שלא השיב למסרונים ששלחה לו בסוף השבוע. כשהגיעה לדירה, דפקה על הדלת מספר פעמים וקראה לו אך ללא מענה, כל זאת כשברהנו נוכח בתוך הדירה. בשלב מסוים פתח את הדלת בפתאומיות והכה את בתו של הקשיש מספר פעמים בראשה עד שנפלה לרצפה, אז המשיך להכותה בפטיש בפלג גופה התחתון. היא ניסתה להימלט כשהיא זוחלת על בטנה ומדממת מראשה, אך הנאשם תפס את רגלה וניסה למשוך אותה בחזרה לדירה. לבסוף הצליחה להשתחרר מאחיזתו של הנאשם וברחה בריצה מהמקום תוך שהיא זועקת לעזרה.

הנאם ברח מהבית לכיוון שטח פתוך סמוך לדירה ואותר ביום שלמחרת בסמוך לביתו. כתוצאה ממעשיו של הנאשם נגרמו לבתו של המנוח חבלות בראשה ודימום, וכן חבלות בידה השמאלית ורגלה השמאלית, והיא נזקקה לטיפול רפואי.

בבקשת המעצר כתבה עו"ד לירון שטרית שהגישה את כתב האישום כי "..המשיב נכנס לדירתו של המנוח, קשיש כבן 79, בכוונה לשדוד אותו ובהמשך הכה אותו באכזריות עד אשר גרם למותו. המשיב שהה זמן רב בדירת המנוח, ניסה להציתה ולהעלים ראיות נגדו, וכן גנב את תיקו של המנוח. אם לא די בכך, תקף המשיב בברוטליות את בתו של המנוח שהגיעה לדירת אביה. מדובר במעשים אכזריים וקשים, אשר נפרסו על פני פרק זמן לא מבוטל ומלמדים על המסוכנות הנשקפת מן המשיב."

אילוסטרציה

Back to top button