חדשות הארץמבזקיםפוליטי / מדיני

ליברמן: "בעזרת השם ליצמן סיירת מטכ"ל, גפני שייטת 13"

שר הביטחון אביגדור ליברמן התחפש היום (חמישי) לחרדי במדים על רקע המתיחות בין מפלגת ישראל ביתנו לחברי הכנסת החרדים, ביניהם סגן שר הבריאות יעקב ליצמן ויו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני שדורשים להעביר את חוק גיוס בני הישיבות. אמש אמר השר ליצמן כי "חוק הגיוס הוא חלק בלתי נפרד מההסכם הקואליציוני" ואיים כי לא יצביע בעד תקציב המדינה אם חוק הגיוס לא יאושר בכנסת "לא אוכל לתמוך בתקציב המדינה כל עוד חוק הגיוס לא יעבור" הסביר ליצמן.

גם יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני הודיע על ביטול ישיבות הוועדה בנוגע לתקציב 2018 ו-2019 וחוק ההסדרים וציין כי לא יהיה מוכן להתפשר, "הגיוס אצלי זה הדבר הכי חשוב ובשביל זה אני מוכן ללכת עם אבי גבאי" אמר גפני.

שר הביטחון ליברמן הגיב אמש לדברין של סגן השר ליצמן ואמר כי מדובר ב"סחיטה באיומים", ואמר כי "חוק הגיוס הוא חוק ההשתמטות. החלטת יהדות התורה היא לא פחות מסחיטה באיומים. ישראל ביתנו לא תכנע ולא תאפשר לזה לקרות".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הבוקר כאמור, מנסה ליברמן לצנן קצת את האווירה עם סרטון וידאו משעשע כשהוא מחופש לחרדי במדים, "משנכנס אדם מתגייסים בשמחה, בעזרת השם ליצמן סיירת מטכ"ל גפני שייטת 13, פורים שמח!"

Back to top button