בידורמבזקים

צפו: אדם חוזר לבמה לראשונה הערב במסיבת פורים של בית החולים איכילוב

הזמר אדם עלה הערב (שבת) לראשונה על הבמה לאחר אשפוזו ולאחר שנים ארוכות שלא עשה זאת, מאז נחל הצלחה כבירה בשנות ה-80 וה-90 במסיבת פורים של בית החולים איכילוב בתל אביב, כאות הוקרה לצוות הרפואי שטיפל בו.

בבית החולים איכילוב הודו הערב לזמר "תודה לך אדם היקר על הכרת הטוב ועל זה שבאצילות נפש בחרת לחזור לבמה ולהופיע לראשונה מאז אשפוזך במסיבת פורים של עובדי בית החולים איכילוב. המשך רפואה שלמה מאיתנו!"

כזכור, אדם אושפז בחודש ספטמבר בשנה שעברה לאחר ניתוח להוצאת כיס המרה שהסתבך. "כשאתה מתבונן על החיים מהזוית הזו והחיים נעצרים, אתה מוכרח להתרכז בנשימות… ולאחוז בטוב, למשל שלא מעשן כבר שבועות.. למשל שבסוף התהליך מילים כמו זונדה, קטטר, ליין חדש, מדדים, סיטורציה, אינהלציה, אנטיביוטיקה, נוזלים לווריד ועוד.. לא יהיו יותר חלק מחיי" כתב הזמר אדם לאחר כחודש וחצי אשפוז בבית החולים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לאחר חודשים ארוכים בטיפול נמרץ וכותרות של "החמרה במצבו של הזמר אדם" שליוו את אשפוזו הוא שוחרר בחודש ינואר מטיפול נמרץ והועבר למחלקה, "אין לי הרבה מילים בפה, יש לי הרבה תודות בלב, תודה על האהבה והכוחות ששולחים אלי בכל דרך אפשרית. ב"ה אתמול יצאתי מטיפול נמרץ למחלקה, מרגיש קצת יותר טוב, מאד רוצה לשמוח אבל פוחד, כל כך הרבה פעמים כבר הייתי בטוח שהנה תכף אני בבית ואז קרה משהו שהחזיר אותי קילומטרים אחורה, הלוואי שהפעם הכיוון ברור……סוגר 115 יום באיכילוב ואני רזה ,רזה, רזה. " כתב הזמר בעמוד הפייסבוק שלו ב-26 בינואר.

ב-8 בפברואר כתב אדם, "תודה לאל, אני בבית. מודה מעומק הלב לפרופסור קלאוזנר ולכל הרופאים, האחיות וכל עובדי איכילוב במחלקה הכירורגית ובטיפול נמרץ שעשו ימים כלילות במקצועיות, מסירות ואנושיות אינסופית בנחישות להציל את חיי, הייתי רוצה לחבק ולהודות לכל אחד מכם באופן אישי, את העיניים המרגיעות והמכילות שלכם אקח איתי לחיים ומקווה להזמין את כולכם להופעה חגיגית בבוא הזמן."

תגובה אחת

Back to top button