צרכנות

ביטוח חיות מחמד – האם ידעתם שאפשר לבטח את הכלבים והחתולים שלכם?

ביטוח צד ג' לחיות המחמד

ביטוח צד ג' לחיית המחמד יוכל להתאים לבעלי כלבים וגם לבעלי חתולים. מדוע ביטוח לכלב? מפני שגם כלב בעל מזג טוב וחיובי בדרך כלל עלול לנהוג מפעם לפעם באופן תוקפני. כלב לא חייב להיות אכזר בכדי לנשוך. הוא עשוי לתקוף גורם שנתפס על ידו כמאיים, עליו או על בעליו. גם הכלב שלכם עלול לנשוך עובר אורח, אורח, שכן או ידיד. כלב עלול גם עלול לתקוף כלב זר, איש מבוגר או ילד קטן ובמקרים הללו – אתם עלולים לעמוד בפני תביעה אזרחית.

כאשר חיית המחמד נושכת אדם זר או אפילו מישהו המוכר לכם, לא מדובר רק באי נעימות. עלולה להפתיע אתכם תביעה בסך עשרות ואפילו מאות אלפי שקלים. אתם עלולים להיתבע בשל נזקי גוף ונפש. אתם עלולים להיתבע בגין אובדן כושר השתכרות ובשל הוצאות רפואיות ניכרות. למען האמת, גם אם יש לכם חתול כחיית מחמד, הרי שהוא עלול לשרוט מבוגר או ילד והתוצאות – בהחלט לא נעימות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ביטוח לטיפולים רפואיים – ביטוח בריאות לחיות מחמד

ביטוח לכלב או לחתול לא נועדו אך ורק מחשש לתביעה מצד שלישי. כיסוי ביטוח עשוי לכלול גם אלמנטים הדומים לביטוחי הבריאות שנועדו לנו, בני האדם. בזכות פוליסת ביטוח ייחודית, ניתן לקבל טיפולים רפואיים במרפאה הווטרינרית או בבית החולים הווטרינרי. ניתן לפנות לכל וטרינר שרוצים, כאשר נזקקים לטיפול רפואי לחיית המחמד (לא מדובר בקבלת חיסונים שגרתיים, רגילים). ביטוח יכול לכסות גם טיפולים מורכבים, בדיקות הדמיה, תרופות יקרות ומכלול צילומים ופתרונות מצילי חיים. ניתן לרכוש כיסוי גם למקרה פטירה, לא עלינו וזהו בעצם ביטוח חיים.

לאחר שיש לכם פוליסת ביטוח חיות מחמד ביד, אתם יכולים תמיד להיות רגועים. במקרה הצורך, אתם פונים לווטרינר שנראה בעינכם ולחברת הביטוח אתם מעבירים את הקבלות המעידות על התשלום. כאשר החזר ההוצאות מוכר לביטוח, אתם כבר לא צריכים לחסוך בבריאות וטיפולים עבור חיות המחמד שלכם!

 

 

 

Back to top button